Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 12 April 2016

Bacaan kuning uzma tinggi ke?


selamat pagi.

selepas dar infection dari kecing kotor dari cik mah..uzma kena kuning..nasiblah bacaannyer xla tinggi n bahaya..so boleh kuar wad masa hari ahad tu..syukur sngt2...

then isnin tu teruskan checkup kat kk je...

ISNIN 1 FEB 2016


XLA BAHAYA SNGT PUN...MASIH DI TAHAP BIASA2 JE NI..TP STILL PANTAU JUGA..

blik tu mandikan uzma dengan air renaman kucai yg mak tok die buatkan...

SELASA 2 FEB 2016


ALHAMDULILLAH..ESOKNYA DAH TURUN BNYK JUGA TU..SYUKUR SNGT2..

KHAMIS 5 FEB 2016


Alhamdulillah..dah semakin turun..penurunan yg cepat juga ni dktr kata...bgus..tahap betul selamat kata dktr 80..tp okeylah 82 tu...dktr kata dah grad dah..hahaha..comel je ayat dktr..dktr kata xpayah dtg dah...dah grad...ramai baby2 lain sampai 2 minggu kata dktr...

11 FEB 2016

yg ni hari ke 15 uzma..


alhamdulillah dah mmg selamat dah bacaannyer ..n uzma pun xnmpk dah kuning2 pun..syukur..sepanjang minggu mmg mama mandikan uzma dengan air kucai je..alhamdulillah berjaya hilangkan kuning azwa...

bab makan tu..cik mah makan je ayam goreng ke ape ke...ikan goreng pun..kata orng jgn makan benda ada kunyit..t lmbt hilang kuing tu..tp alhamdulillah..kali ni xde pulak effect kuningnya...syukur sngt...

so..xde dah lah g klinik lagi selain checkup 20 hari n sebulan utk suntikan hari tu...

cantik manis pkai petua ape pulak utk elakkan kuning baby dari naik..???

jom share..

TQ

PUAN MAH




3 00 sudi berkongsi cerita:

zeera lily said...

petua tu serasi dgn uzma.. Alhamdulillah..

Aimi Muhamad said...

mandi dgn air kucai jugak masa thaqif juandice dulu

cik mah said...

Aaa..azwa pun sm...alhamdulillah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...