Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 28 April 2016

Newborn photoshoot uzma


selamat pagi..

alhamdulillah..har ni uzma dah 3 bulan..

syukur atas anugerah ini...masa berlalu begitu cepat...

ni nk cerita yg lepas2 je sebnarnya..

gmbr ni masa uzma dalam pantang bersama uminya lagi..

xde upah sesiapa pun utk newborn photoshoot ni..so cik mah buat2 sendiri je lah..

propnya guna yg sedia ada je..yg dr maternity punya tu..




tadaa...

alphabet abc tu beli kat kaison sperti pernah cerita sebelum ni..headband tu kaklong punya..xpyh beli bnyk2lah..kaklong dah bertudung skrng..so turn adik pulak pkai headband kaklong..jimat dah..bj yg sedia ada juga..bj kaklong..then kain bulu2 tu dari tempat cik mah amik gmbar tasbih n kad kahwin cik mah tu...senang je..

then yg utamanya adalah uzmalah..

tq syg..slalu bg kerjasama kat umi utk amik gmbr awak yg tembam tu...hehehe..

semoga uzma membesar dengan sihat..bijak n solehah ye..

TQ

PUAN MAH..

2 00 sudi berkongsi cerita:

sYaFiNaS said...

assalamualaikum cik mah..lama aih xsinggah cini...tahniah cik mah...baru dpt tau cik mah dpt new girl..hihii...

lia ummiirfan said...

comel sangat uzma 😍😍😍😍

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...