Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 29 April 2016

DIY selimut baby yang lembut



selamat pagi..

kali ni nk share DIY pulak..lama dah x DIY kan..tgok entry tepi tu..eh nama kaklong makin mengjar DIY ummi ni..xle jadi..hahaha..

lama sebenarnya mengidam nk buat selimut baby ni sendiri...

masa tu ada tgok kat ig yg mat salleh buat..cantiknyerlah..skali amik gmbr ngan baby..lagilah tambah2 comel..

masa nk buat tu..xtau pun nama kain yg dot dot lembut tu..puaslah google..last2 br tau..namanya minky dot dot..hehe..

pastu misi mencari pulak payah..xde pulak jual kat nagoya..merata gak usha2..alhamdulillah..last2 jumpa juga..horay2...

so bermulalah misi nk jahi selimut baby..

wat saiz ikut suka hati ummi...hehe..
ummi buat siap ada hood skali tau...sj nk bg lagi cun melecun..

utk bahagian depan selimut tu pkai kain fannel je..kain tu beli kat nagoya je..

tadaa...selimut baby bersama model terbaru cik mah..NUR UZMA NAFEESA..


tadaaa..yg belah dlm tu lah kain minky dot dot..lembut sngt n menghangat badan baby..so mmg sesuai utk selimut..


yg ni pulak warna biru...ada 2 cik mah buat hari tu..1 uk kaklong...


cik mah buat skali ada hood tu...suka sngt..tp hood cik mah buat besar skit dari yg biasa2 jual tu..special handmade kan..


pada aunty2 cantik manis klau nk order selimut baby yg lembut ni..le whatsapp cik mah ye 0176626152

TQ

PUAN MAH

1 00 sudi berkongsi cerita:

Petak Bunga said...

cantik bangat sih...
doakan kita ngadung lagi cik mah... nanti boleh beli..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...