Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 20 April 2016

Suka meniru..



Selamat pagi..

Ni cik mah jumpa kat fb hari tu..save siap2 nk share kat blog..



Ni mmg betul sngt2..sbb azwa mmg mcm ni pun...bab meniru sikap tu mmg die lah...ape je yg orng sekeliling die buat...die Akan tiru...

Klau bab ckp tu kdng2 je die tiru...tapi bab Gaya ckp tu azwa suka tiru gak..

mmg habis bnda azwa boleh tiru..dari gaya maktok ckp..maktok gelak..adk nangis..abah pot pet pot pet ke...semua2lah...mcm mana kita pkaikan die pampers..mcm ne nk siapkan adik die..ape yg kena ada masa nk siapan adik die..semua tu die tiru..n sekrang ni..lebih pada dah tahu kot..alhamdulillah juga tgok perkembangan azwa yg cepat..cepat paham dari ape yg die lihat..

So..kita sebagai ibu bapa ni kena slalu lah berkelakuan baik n cakap baik2 sesama kita suami isteri..slalu ingtkan en suami utk ckp baik2..n jgn slalu marah2 azwa dgn ayat xelok...tegur bia 3 Kali.,klau dgr juga pandang die elok2 n ckp...insyaAllah die paham..

Tu yg cikmah praktikkan..

Anak2 cantik manis pulak mcm mana??

TQ

PUAN MAH

1 00 sudi berkongsi cerita:

LiNda said...

betul tu cikmah, ank2 kecik ni macam mesin fotostat..dia copy je ape kita wat. Adra pun kemain lg, dia ikut je gaya mama pkai perfume, duk ikut ayah dia nyanyi. Kelakar tgok. mmg betul kita kne jage kelakuan dpn anak2 :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...