Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Monday, 8 August 2016

Glasswallpaper dari kaison


Selamat pagi...

Hari ni nk share tentang glasswallpaper dr kaison..ni antara yg terawal gak cik mah beli ni tau...

SBB pentinglah kan,,Yelah kan..t nmpk aurat...SBB ada rumah belakang cik mah tu..

Beli 6 roll semuanya...SBB kat dapur ada 6 tingkap MCM ni...belah DIY kit gen n wet kitchen...en suami yg budget kan 1 roll utk 1 tingkap...tingkap cik mah ada yg bahagian atas skali tu...yg bahagian atas tu..cik mah kerat Je 2 dari ukuran...okey cantik Je..cuma yg bahagian bawah ni..xsesuailah n xberapa cantik kAlau gabungkan MCM tu...so pk2 idea lain..last2 dpt idea nk letak selotape silver..SBB dulu pernah jumpa n pkai MS nk pindah...masa tu form 2...



Buat kat tingkap dapur ni..tepi2 tu xle cover...nk potong n cantum..MCM xbestlah pulakkan...so pikir2 idea selotape tu best...TP nk buat yer bukan senang tau..hahaha...telah pada en suami SBB bersungguh2 buat sampai berjaya...selotape ni kuat Pulak melekat gamnya..salah sikit dah terlekat..huhu...kena buat lain..


ni contoh selotapenya.


yg ni pulak glasswallpapernya..RM9.90..ada gak yg murah sikit..RM7.90..


tadaaa...hasil dah siap..mmg sngt2 puas hati..mmg xnmpk luar n luar pun semestinya xnmpk dlm...kos pun jimat dari nk tukar cermin baru bunga2 tu..kena kreatif je sikit..hehehe,,,

so..sesiapa nk try..good lucklah ye..

TQ

PUAN MAH

2 00 sudi berkongsi cerita:

Aimi Muhamad said...

cantik.kreatif sgt cik mah ni

cik hani said...

kami tak beli lagi glasswallpaper ni..ingat nak letak kat dapur jugak..belakang ada rumah orang. nasib baik la dia jarang2 buka tingkap rumah dia.tp jiran sebelah dia pulak yang selalu buka tingkap so blh nampak jugak la kalau dia tengok2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...