Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 10 August 2016

Peti sejuk yg ceria berbunga2


selamat pagi..hari tu ada share tentang glass wallpaper tu..ada lebih lagi ni tau..so pk2..dari bia mcm tu,,kena buat sesuatu gak..makanya..terhasillah ini...



sebelum ni cik mah pkai yg lapik plastik utk letak pinggan atas meja makan tu je..asyiklah bergerak2 je...ermmm...xminat sngt lagi2 warna hitam..tp yg tu je ok ms beli tu...bila dah bertukar ni..wahhh..nmpk lebih ceria n besemngt je kan..modd nk memasak tu mmg kemainlah semangatnya...

horay..mmg puas  hati tgok hasil kerja sendiri..ada lagi projek DIY dlm proses ni..nntikan ye...kawan2 cubalah ye..mesti kawan2 pun akan suka n rasa lebih bersemangat....

TQ

PUAN MAH

3 00 sudi berkongsi cerita:

Aimi Muhamad said...

comelnya cik mah

ijamawar.blogspot.com said...

salam singgah
cantik dan menarik

cik hani said...

saya pun pakai yang lapik pinggan kat meja makan tu..grak2 gak tapi senang nak angkat nak basuh kalau lekat apa2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...