Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 17 August 2016

Syiling deposit mesin..

selamat pagi..alhamdulillah masih sempat nk update kat sini..entry schedule tinggal sikit je..huarghhh...jgnlah begitu...kesian blog..hahaha...

hari ni nk cerita benda yg mmg lama sungguh la tertangguh ni..

cerita tentang duit syiling..ni hasil 3 tahun kahwin..en suami yg kumpul..bukan secara tetap pun..ikut dan je..mana ada syiling simpan masuk tabung..xdelah amount tertentu pun..slalu lebihan beli barang je..

doklah mencari kat mana nk tukar duit syiling bnyk2 ni..
skali nmpk ramai2 post n share kat fb..tgok2 ada kat BSN setapak..dekat dengan setapak sentral tu..so ape lagi..g lah kat situ masukkan semua duit syiling ni..


5 botol kecil 300g yg penuh..n 1 botol 3/4 tu...

duitnya campur2 je..xpyh asing2 kan..t mesin tu asingkan...bguslah mesin tu..mudah kerja jadinya..ada 5sen..tu pun xpyh asingkan


so..total semuanya RM575.20...bnyk jugak lah kan utk botol2 kecil tu...mcm xsangka..so en suami bg semua kat cikmah..katanya shae ngan anak2..horay2..tq abg..syg lebihlah mcm ni..hahaha..

xbeli pape pun..simpan bahagi 2 utk azwa n uzma..

so..cantik manis yg xtau nk tukar n simpan lama2 tu..p lah cari syiling deposit mesin tu ye..

TQ

PUAN MAH

0 00 sudi berkongsi cerita:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...