Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Monday, 16 January 2017

Puas hati dengan YOUNG LIVING ESSENTIAL OILS

selamat pagi...

hari ni nk share cerita tentang pengguna  young living..

terima kasih sngt2 sudi beli dengan cikmah dan sngt konsistent tambah Essential oils setiap bulan..

dan tahniah..baru2 ni dpt pulak grand prize sempena promo disember...dapat beg utk DDD tau...best kan..


tadaaa...nmpk tu..ada bnyk dah kan koleksi,.bila ada bnyk2 ni..ni yg lagi best..guna ikut keperluan ..

mcm stressaway tu seisi keluarga boleh pkai..anak2 mak ayah..atok nenek..rasa n bau pun best..vanilla & lime gitu,,,mmg best..

nama pun stressaway kan..so nk jauh2 kan..nk elakkan tantrum..mmg sesuai sngt..

sapu boleh..diffuse boleh..titis bawah lidah pun boleh juga tau..

cikmah mmg suka sngt lah dgn stressaway ni..anak2 start2 nk tantrum tu..cepat2lah diffuse ni..xpun sapukan je..alhamdulillah..xsempat umi naik angin..hahaha..

nk cuba meh..roger cikmah..ada set kutu cikmah tawarkan 0176626152 ye..

TQ

PUAN MAH

1 00 sudi berkongsi cerita:

Mazni Azmi said...

Dah jadi trend ya cik mah. Ramai orang amalkan essential oil sebagai aroma terapi. 😃
.
Bau rumah & pejabat pun jadi sedap.
.
Memang semangatlah nak bekerja 😉
.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...