Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 5 January 2017

Sengih je memanjang..


selamat pagi..chakkk..

tgh sarapan ke tu??

uzma tgh bercuti2..cuti akhir tahun merangkap awal tahun sekali..hehe..

ni uzma masa 9 bulan..alahai anak..pndai sengih,,,

UZMA...

masa die 10 bulan 10 hari..die dah boleh berjalan..alahai...cepatnyer syg...

nk ke merangkak n meniarap tu..lmbt ..tapi bila dah pandai tu..berdesup die boleh berdiri..berdesup boleh berjalan...rasa sekejap sngt pulak...



ckp pun boleh dah sikit2...abah...makkk.,..ayahhhh...ta ta ta...main2 air liur tu mmglah die juara kan...

menangis kuat2 masa umi bergerak pun..die jugaklah no 1 nya...hahaha..adik adik..

bab makan cikmah xbagi sngt..sebab adik xminat sngt pun..so cikmah lebihkan pada cikmah makan berkhasiat je..slalunya uzma suka roti dengan yogurt dan biskut je..bubur tu..die main2 je slalunya..

uzma...sngtlah mirip muka abah...ada sorang dua je teka tepat yg uzma ni gegirl..selebihnya lelaki..mmg nmpk boy kot..lagi2 uzma xmo pkai headband..suka menarik je kerjanya tau..

ewah2 sngt die tu...

manja tu mmg dielah tu,..

adik cepat gak pandai..pndai dgr azan je die sendiri tadah tgn nk berdoa...alahai..sejuk perut umi ni syg...

syukur sngt2 ...

adik dapat sepenuh kasih syg..malh berlebih2 dah tau..sebab mama n ayah cikmah duduk sekali skrng ni..so mmg bestlah..ramai tgok die..ramai manjakan die...

suka lah tu kan..

k lah tu je buat masa ni..

TQ

PUAN MAH

4 00 sudi berkongsi cerita:

Mazni Azmi said...

Alhamdulillah, semoga Uzma dapat jadi anak yang berbakti pada mak ayahnya kelak

MizzTina said...

wow..dh jalan dah.. dilfi masih mengesot lagik.. angkat bontot pun mls..hahaha

Aimi Muhamad said...

aisyah pun manja kededek sangat, suara kuat bila nangis, pastu jugak tak suka sangat makan.jenuh ibu buntu nak masak apa hari2

QasehnyaRania said...

alhamdulillah
baguih la suka sengih. sejuk nengok kan uzma :)
kaklong azwa manaa?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...