Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 18 October 2012

nano piko...

selamat hari khamis cantik manis...tgh wt ape tu??? bz ke??? amboi2 rajinnyer keje...bgus2...kerja dengan ikhlas tau...pahala menanti...   :)

disebabkan xsempat nk wat tuto untuk tasbih cinta yg cik mah wat hari tu...so..cik mah dahulukan ngan bahan2 dululah ek...kot2 ade yg berkenan nk wat mcm cik mah..xpun yg seangkatannya..bnyk je jenis2 bahan2 yg le guna...ikut kreativiti cantik manis..

entry ini tujukan khas untuk sarah kawan klas cik mah...untuk rujukan sarah nk survey2 bhn2 ni ye...insyaAllah ade rezeki kita le wat 1000 tasbih cinta...wawawawa....bnyaknyer....hepi sngt klau dapat memberikan sedikit sumbngan untuk kawan di uitm..maklumlah lame juga xjumpe kan....

so...inilah bhan2nya...tutorial akan cik mah usahakan ye..maaf sngt...


ni tali tangsi...eh termasuk skali jam mama...hehehe....ni cik mah beli 1 ikat ke ek..ke ape nm...mcm tu lah....sbb borong ngan bhan2 lain dapatlah RM18....serius ni mmg bnyak tau..ni boleh guna berzaman2..hahahha



yg diatas ni di panggil divider....ade bnyak jenis....ni pun beli sepekat je...xhabis pun..tgok bnyak lagi kan...jimat btul....


ini pulak kira mcm hiasan tambahan..nk kasi menarik...ni beli dua paket...1 dah habis pkai..yg ni ade lagi...still ade lebih....


okey...ni mmg xde dah..beli cukup2 je..luper lah nk beli lebih...nmpak x yg pemegang kristal tu....itu namanya clipper....ni mahla sikitlah..sikit je...klau kira2 1 clipper dalam 20 ke 30 sen kot...xingatlah...maaf ek...


yg ni pulak stopper..mmg halus sangt2lah....kegunaan xmo bg pearl2 tu gerak 2....so...stopper ni beli sepekat je..melambak2 ade...tu tgok lebih pun berjuta-juta lemon...hahahha...tipu2...


n last skali cik mah pilih kristal instead of rambu ramba...kristal ni ade 70 biji...xsampai 10sen pun sebiji ni ha...mmg save tau....cik mah pilih yg transparent..sennang match kan ngan semua pearl2 yg warna warni....


cik mah bg gmbar besar punyer supaya senng n dapat bntu cantik2 manis yg nk DIY tasbih cinta ni....

insyaAllah sape2 nk cik mah wat kan pun boleh...tempahan dibuka...xkisah nk beli sendiri ke bahan2 atau nk cik mah beli...hope kli ni dapat mmbantu semua diluar sana....

bnyk lagi divider,clipper n pearl2 n kristal diluar sana...so bermacam2 design boleh jadi kan...gud luck untuk yg nk mencuba...

sekarang cik mah dalam usaha menyiapkan kotak untuk tasbih cinta cik mah...kerja sedang giat dilakukan...xmenang tgn...

bunga telur, veil, tasbih cinta, potpuri, doorgift nikah, tq tag doorgift, kad jemputan lah...n segala mcm lagilah...hehehhe....semoga segalanya dapat berjalan lancar...amin2....makin berdebar2...sekarang ni lunch xsempat...sebab nk wat designlah konon n siapkan veil....hehhee...agak2 le kurus x????

pesanan cik mah....untuk tasbih cinta ni yg segalanya nano piko bgai ni..hehhe..mcmlah kecik sngt an...kesabaran kena ada tau..jgn tension2 wat...wat ngan enjoy..konferm berjaya ngan jayanya...hehe

okay2...xlarat dah..nk siapkan veil sepenuhnya hari ni...tq cantik2 manis...

TQ

CIK MAH



16 00 sudi berkongsi cerita:

Cik Puan Tqah said...

rajinnye cik mahh

Amalina Ali said...

Alahai. dah mcm tak de time nak buat. :(

cik mah said...

Hehehe....mmg teringin nk wat pun cik tqah...so knlah..dah niat nk bg....


Ala...np xsempat pulak nana??bukan bnyak masa lg ke?

shizansyafik said...

bagus betul cik mah.. kalo sy, mmg tahun dpan kawin pun belum tntu siap lagi.. hihi

Cik Saila said...

selamat men'diy' ya..berusahalah!

cik mah said...

@shizansyafik


Hehehe....ala...senang je nk wat...so rajin2 kanlah diri ni...

cik mah said...

tq cik saila....cik mah akan lebih bersemngt..hehhee

Nn said...

rajinnyenye. ini utk doorgift ke?

yan@awek hadi said...

cik mah...nk tny, barang2 tu sume cik mah beli kat ne??? Tgh survey doorgift gak, xtaw nk bg apa..tp ingt nk bg something y org bley guna...

cik mah said...

@Nn


Aaa..ni untuk doorgift nikah...cik mah wat 60 je...

cik mah said...

@yan@awek hadi


Ooo yeker...ni okey lah yan klau wat doorgift..mmg sgt berguna..cik mah beli di plaza GM klang....yan nk tempah nk cik mah pun boleh je.... ;)

U. NO. HU AfZAL???? said...

Waaaaaa rajinnyeeee kak mahhhh.. Excited niii.. Hahaha :)))

cik mah said...

hehhehe....mmg terlebih rajin ni..hehhe...t afzal pun le dapat juga tau.... :)

Miss_Yana_Afi (",) said...

Nak tanya...bhn2 ni Cik Mah beli kat mana yer?

Ingt nak buat sdiri tasbih ni untuk doorgift..

Miss Zahirah said...

terima kasih sgt sbb share..
berkobar2 nk try buat sdri..
hrp2 menjdi..
nice sharing.. ;)

Miss Zahirah said...

tq for sharing..
berkobar2 nk diy sdri ni..
hrp2 menjadi.. nice sharing.. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...