Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 16 October 2012

Romantis...


alhamdulillah..masih ade masa untuk cantik2 manis semua..masih sempat nk sembang2...so...kali ini entry penghargaan untuk zura yg sudah dengan baik hatinya wat GA untuk kawan2 blogger....

Tahniah juga pada semua cantik manis yg menang untuk GA zura ni....


tadaa...itu dia...cik mah menang lampu tidur tau...

nk baca x entry ape yg cik mah menang..hahahha...gedik tol...disini...

cik mah dah dapat hadiah dari zura...cepat tol zura pos hadiah..tq2....dapat hari isnin sebelum p lunch....excited tol nk buka...then...meh tgok...


sorry gmbar senget...hehheh....buka2 je nmpak lampu tidur warna biru...yahooo.....bestnyer...warna kesukaan cik mah....comel btol lampu ni...suka2..lepas ni tdo pkai lampu tdur lah..hehhe jadi lebih romantislah nnti tdo cik mah...test2 lampu tdo dibilik mama...jgn susah nk bgn p keje sudah..hehehhe...

ala kantoi pulak pc kat opis men fb..hahhaha...masa ni bos xde kat opis..so bolehlah kan..hehehhe...

JUTAAN TERIMA KASIH PADA ZURA....semoga dimurahkan rezeki ye...amin2...

TQ

CIK MAH



12 00 sudi berkongsi cerita:

Amalina Ali said...

pssstttt psssttt... nana pun dapat. tapi dapat teddy bear. harini baru nak g amik kat PO. :)

cik mah said...

tu lah...tahniah juga untuk nana....

AyongAtikah Zaid said...

ayong punya pun ummi call ckp dah sampai...x sbr nak balik yong peng jumaat ni nak tgk...hehe...

bintanghati said...

tahniah ye cik mah ratu GA..
dpt adiah..
santekkk ...

cik mah said...

ooo yeker ayong..cepatkan zura pos hadiah..seronok....

cik mah said...

Hehe...tq2 cik bin...hehe

anakpakshaikh said...

seperti dijanjikan nak pos hadiah.... so dapatlah kat korang. harap korang semua sukalah hadiah yg diberikan tu.

cik mah said...

Yeah..mmg suka pun....horay2....

Cik Saila said...

seronoknya dpt hadiah :)) lampu bilik tido lak tu.. :D

cik mah said...

Aaa...mmg seronok..xpernah2ade lmpu tdo...hehehe

anakpakshaikh said...

lepas ni bolehlah tido ngan lena, jgn sampai lewat gi keje. hehehe

cik mah said...

@anakpakshaikh

Btol2.....romantik dah tdo.... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...