Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 24 October 2012

satu kosong kosong hari lagi.....

selamat pagi...semakin hari semakin berdebar-debar....bnyak bnda masih perlu difikirkan...selagi x fitting baju untuk bersanding nnti..selgi tu hati ini xtenang...mcm ne lah ek jadinya...semoga semuanya berjalan lancar....tentang katering n khemah2 semua dah berjalan lancar..amin2...booking pun sudah...bersyukur sngt2....

SATU KOSONG KOSONG HARI LAGI....


perasaan bercampur baur...gembira,teruja n takut juga...heheh...




tadaa....inilah kami semasa berpre wedding bersama my bff n husbandnya..ade yg berminat nk wat pre wedding juga....???

ni semasa kami berpre wedding di taman tasik perdana....hepy sngt....

untuk yg berkenan ngan props cik mah pun le je nk sewa...harga istimewa untuk B2B...

untuk persiapan kawin...yg terbaru adalah...veil nikah sudah siap....horay2...akhirnya berjaya ngan jayanya..t cik mah review..eh ade ke yg nk baca..heheh..perasan tol.cumanya untuk tudung atau shawl masih xnmpak bayang2..hehhe...tu akan difikirkan nnti ye...

doakan semoga semua berjalan lancar....

TQ

CIK MAH

19 00 sudi berkongsi cerita:

LiNda said...

cantik gmbar pre wedding, tman tasik perdana tu memg menarik kan tempat dia..hijau je :)

fatehamohamed said...

mesti neves kann..teha yg 143 hari lagi ni pon dah neves gilee..heee..dupdapdupdap:))

selamat membuat preparation cik mah:))

cik mah said...

tq linda...tu lah..hijau sngt2....so seronok nk p amik kat mane2 pun...jadi cntik je gmbar...

Cik Puan Tqah said...

wa..da siap veil..bile nk g fitting?

cik mah said...

cik puan tqah:fitting tu xde tarikh lagi..byng bj pun xnmpak lagi...hahhaha....tu dapat custom made dr butik cik mah tempah n sewa bj sanding t...

teha:mmg sngt2 lah berdebar..ngan dokumen segala xwat lagi..hehhehe

ayeen luvlie said...

Heheheh jangan nebes sekarang...sebab by them time reach another 30 days nanti..cik mah pitam kottttt!!>_<

cik mah said...

ayeen:hehehhe...setiap hari kot mmng cik mah nebes...lagi2 nk jumpe en tunang...bila wat preparation mmg nebes juga..hahahha...xtaulah klau dah 30 days nnti mcm ne..mau xsenang duduk.. :)

khadijah said...

waw, dija veil nikah belum ade, ni pun baru buat teaser shawl nikah, sebab shawl yang dah ade dulu :) dijah tinggal sebulan lebih ni lagi rase dup dap dup dah dah :)

Ayu'shaza Amir said...

30 days dgn i sekali tak tido gaknye. hihi.

cik mah said...

ayu:hehhehehhe.....dah agak dah mesti ngan ayu2 skali nebes..hehhe...

dijah:eeee...lagilah nebes tinggakl sebelun...xle dah nk wat veil klau sebulan..tngn gigil dah..hehehhe...gud luck dijah...

JaSmIn said...

http://kamida.blogspot.com/2012/10/baju-pengantin-untuk-disewaa.html

bintanghati said...

100 ari lg?.. x lama dh tuu cik mah..
tp kte dulu la plak...huhu

cik mah said...

hehhe...tu lah kejap je..cik bin lagi 30 days...huyoo..dekat dah tu...

s h a said...

wahhh...semakin hampir.dup dap dup dap. :) gudluck cik mah.cantik gamba pre wed cik mah.

ciksusu said...

100 hari yeay!!
tak lama dah tu ;)

cik mah said...

@s h a

Tq sha..mmg dup dap pun...adoi..risaunya....

cik mah said...

@ciksusu

Btul tu cik susu...dekat dah...

Zila Zainal said...

bila tengok entry ni, hati berdetak. kita tinggal 60 hari lagi! errkkkk

cik mah said...

wawawa...linda lagilah dah dekat..mesti lagi dup dap ni..gud luck untuk preparation linda....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...