Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 30 October 2014

Sampul Ariani...

Selamat pagi cantik manis...pada yg berminat nk beli kertas Kraft...cepat2 stok makin susut ni..

Kali ni nk share kisah kisah ibu abi n azwa...nk cerita yg azwa xpernah lupa ibu n abinya walaupun lama xjumpe..

Kdng tu azwa ni klau xjumpe mak tok n tok ayahnya beberapa hari pun die xnk dah...ni kan klau dah xjumpe minggu2...mmg mcm ni perangai bby 8 bulan kan...

Tp alhamdulillah..walaupun lama xjumpe ibu n abinya..azwa still ingt...syg betul die kat abi n ibunya...


Ni jumpa masa kat shah Alan..cik mah beli jubah kat RUCCIMODISH n ibu azwa beli tudung kat ariani..yg bestnya..masa kat ariani..pekerja ariani tegur azwa comel lah.utih me lepak lah..last2 pling xtahan..eh2 mata dia coklat..mata le cari makan ni..hahaha...last2 pekerja tu bg azwa Sampul ariani...Sampul raya haji..hehe...eh2 raya haji xde duit raya ek...

Pastu Ada juga yg tegur rambut azwa perang...aaa..rambut azwa mmg perang...menurun Dari siapa pun ummi xtau..hehe...kenan agaknya ibu suka tgok citer Korea..xpun sbb ummi suka tgok the voice Cristina aguliera rambut perang ketak2...

Ada juga yg kata azwa muka dah iras2 ibunya..eh2 mestilah..kami BFF kot...hehe..


Tgok tu...azwa ngan abinya..ish2...mcm2 lah kamu ni syg..moga2 ikatan kasih syg ni berpanjangan...
Terima kasih buat ibu n abi juga sbb sm2 bg azwa kasih syg...azwa membesar dengan bijak...baik Dan solehah ye syg...

Kami semua syg azwa..

TQ

PUAN MAH


9 00 sudi berkongsi cerita:

lia said...

mata bole cari makan... he3 comey nyer dpt tagline gitu...

Princess Feyqa said...

Rezeki tu kak dpt bby comey! Tp mmg comey! Cm hanzalah ikut kulit papa dia, mata ikut fiqa. Hehe

MizzTina said...

moga jd anak solehah ye sayanggg..

suhailah hamid said...

azwa mmg comel, putih gebu :)

orked violet @ SYA said...

ala..comel nye...

ArY + ShA = AmZaR FaYyAdH said...

Assalam puan mah,
AMIN :)

Puan Awin said...

pantas masa berlalu, baby azwa semakin membesar...semoga jadi ank yg solehah....

Lea IsNawi said...

Comel baby dia

nini said...

comenya azwa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...