Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 19 June 2015

Azwa Dan tudung ummi..


Selamat pagi..alhamdulillah...masih berkesempatan nk menaip...

Ni nk cerita pasal tudung...azwa ni suka sngt ngan tudung..pantang nmpk tudung ummi die gantung je mesti die Akan ambil cepat2 n cuba2 nk pkai...klau berjaya...amboi Sengih die bukan main sampai telinga..klau x boleh...die akn suruh sape2 Ada dekat ngan die utk pkaikan...

Ni gmbr masa dekat rumah mama cik mah...die amik tudung cik mah..pastu suh pkaikan...then die g amik headband die suh pkaikan...hahaha..die Dah buat fesyen br pulak dah..alhamdulillah..sejuk betul perut ummi..hehehe..


Yg bwh ni pun kat rumah mak tok yer..masa ni nk solat Maghrib...die tgok abah die sembahyang..die pun amik tudung cik mah sarung sendiri..Kali ni die berjaya pkai sendiri...pastu sengih2....ummi mmg suka tgok awK sengih2 syg...then ummi cepat2 lah amik gmbr die...geram tau...



Syukur azwa suka ngan tudung...moga2 berkekalan hendaknya...moga2 menjadi anak yg solehah...TQ pada yg selalu mendoakan azwa...

TQ

PUAN MAH


8 00 sudi berkongsi cerita:

misz sheyla said...

comelnyee...semoga jadi anak yg solehah... anak kite kalau kite taruk tudung ke headband ke ape2 la atas kepale mesti ditariknye...

cik hani said...

kalau dari kecik pakaiakan tduung mesti dia bertahan lama pakai tudung, takkan buka atau merengek nak tanggalkan tudung kan..

cik mah said...

@misz sheyla

Tq aunty. Ooo yeker...azwa die okey je...mybe dr kecik kot...topu n segala headband dok pkaikan..hehe

cik mah said...

@cik haniaaa tu lah...die dah biasa...tu yg die xkisah n suka nk pkai sendiri...

myrah said...

azwaaa, kenapa comel sangat ni!hehe

cik mah said...

Hwhehe....tq aunty myrah

merahitujambu said...

ahahah bijakbetul comel sgt

sya mimie said...

Asslmkm cikmah. Alhamdulillah.. Azwa tunjukkan minat yng baik terhadap tdng.. :)
Semoga besar nti senang nak didik dia utk sentiasa bertudung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...