Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 18 June 2015

Ramadan penuh berkat...



Selamat pagi kesayangan cik mah..alhamdulillah dipertemukan lagi dengan ramadhan...syukur..

Thn ni cabaran utk menyiapkan sahur n berbuka...ye lah azwa kan dah besar...so..die rajin lah ke dapur menolong ummi die..hahaha...doa2 masa sahur die Lena je lah hendaknya ye..hehehe...

Tahun ni juga mencabar utk diri cik mah yg kurang sihat...alhamdulillah dah jumpa dktr n jumpa ubat yg sesuatu..insyaAllah nnti cik mah story ye...panjang sebenarnya cerita sakit pening ni...mcm2 bermakna dlm fikiran...




Ni throwback gmbr Lama..masa azwa 9 bulan...geram ummi tgok Sengih kamu tu tau...Salam ramadhan semua...semoga tahun ni penuh keberkatan buat kita semua ye...insyaAllah..selamat berpuasa..


TQ

PUAN MAH

15 00 sudi berkongsi cerita:

IMaH said...

selamat berpuasa cik mah. Take care k. Alahai comelnya azwa! geram tengok bila menyengeh macam tu.

Aimi Muhamad said...

Aww3...azwa nak dapat adik dah ke? selamat berpuasa cik mah!

cik hani said...

salam Ramadan cik mah..
berpuasa ketika ada anak, mmg mencabar dan eksaitednya buat persiapan berbuka dan bersahur kan..

Rina Ellisa said...

Alololo comil nya dia! :)

MizzTina said...

salam ramadhan cik mah.. azwa tlg msk ye..hehehe

Syaz Rozelt said...

selamat berpuasa Pn. Mah & azwa..hihi

cik mah said...

Tq2...

cik mah said...

Salam ramadhan..hr ni.die tdo elok...hrp2 esok n seterusnya pun die tdo...hehehe

cik mah said...

Tq2...

cik mah said...

Kan2...itulah...hrp dpt menjalankan ibadah puasa dgn baik..

cik mah said...

Insyaallah klau ada rezeki...

cik mah said...

Tq imah...baik2...heheh..kan2...nk gigit rasa...hehehe

sya mimie said...

Salam 3ramadhan cikmah.. Moga kesihatan dlm keadaan baik2 sentiasa ya. :)

PUAN PIA said...

Wah, nk dpt bby bru ye cik mah. Suke2

cik mah said...

Insyaallah klau ada rezeki..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...