Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Monday, 21 December 2015

Azwa di koleksi Prettyprincesszara


selamat pagi...semoga hari ni lebih baik dari semlam...

cerita tentang kaklong azwa pulakllah...

seperti pernah cik mah share sebelum ni..azwa dapat jadi model tudung di prettyprincesszara..

so..pencarian bj utk photoshoot bermula..samaada..bj n seluar putih..atau kedua2nya hitam..atau salah 1...so carilah yg lengan panjng..br nmpk solehah gitu..hehhe..
payah gak nk dpt bj putih utk bby2 ni kan..

masa ni ikut abah azwa g ou ada yornement bowling..jumpa ada sehelai bj kai i setan..blouse gitu...skali tgok pengan..rm100 ha...mak ai..mahalnyer bj awk..

usha2 lagi..nmpk poney..tnya2..ada sale..beli 3 helai Rm99...mak ai...berbeza benarlah harga..klau sehelai je dah rm100 lebih..so alang2 tu..ada seluar hitam n baju putih amiklah terus skali dgn bj oren tu..wat tambah koleksi..hahaha


tadaa..

ni antara gmbr2 azwa masa 1st photoshoot..alhamdulillah semua berjalan lancar n dipermudahkan..


ada masa azwa penat..so layankan je lah die nk susu lah..nk bearlah..ahhaha...budak2 kan..kena ikut mood die..


tgok..kejap2 tu die nk duduk dekat kerusi pulak...


pastu xnk..nk bawah pulak..pastu pandai memilih pulak..die nk warna yg disuka je..warna xfeveret die..payahlah nk pujuk die..hahaha...mcm kuning tu..die xminat.sngt..hahaha..pndai pulak ye kamu ni syg...


hijau ni die suka..so lebarlah senyumannyer..oh ye..skali lg nk gtau..kainnyer xpanas pun tau..ada lubang2 pengudaraan gitu..


tadaa..siapa nk main gitar lagi tau...kami layankan je lah die...


muka budak xminat warna kuning...hahahha


ape lah yg kaklong dok pk kan tu ye...


so utk koleksi lain..cantik manis.p follow ig ek...ada lagi tudung2 baru tau..lagi cantik2 gitu...

selamat ebrshopping utk anak2 solehah kita..

TQ

PUAN MAH




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...