Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Monday, 21 March 2016

Berpantang: Maternity Pad pureen menjadi pilihan


selamat pagi..

review tentang pad pulaklah boleh??

dulu2 pkai pad biasa je...pkai kotex je..

ni sbb masa g sale pureen tu ternampak pulakkan maternity pad ni..so ape lagi grablah..murah juga RM9 1 paket ada 20pcs..tebal n lembut permukaannya..

ni padnya..





bg cik mah mmg selesa pkai maternity pad dari pureen ni..panjang..lembut je n sesuai utk lepas bersalin ngan darah yg banyak..

cik mah beli 2 paket je masa tu...cukuplah 2 paket...dah habis tu pkai kotex je ke atau lain2..sbb luka pun dah sembuhkan..bertahan lah dlm sebulan gak..tgok pada penggunaan berapa seharilah kan..

duduk pun selesa je...cuma xde wing lah kan..tu yg agak susah sikit..sbb terkelipit kadang2 tu...so terkenalah kat panty...maybe boleh tambah baik ngan buat wing kot..lagi terbaik lah klau gitu..

ada je jual jenama lain kan kat pasaran..tp xsurvey pun sbb mmg awal2 dah beli yg kat sale pureen tu...malaslah nk beli2 lagi...

klau kat luar pun xsure ada x yg maternity pad pureen ni..xpernah usha2 pun..hahaha...

pape pun mmg puas hati pkai..padnya panjang..selesa n lembut je..sesuai utk luka jahitan...n tebal..xla asyik bocor je..

TQ

PUAN MAH

4 00 sudi berkongsi cerita:

azizah green line said...

jijah pakai ni dr anak pertama tu pun xhabis guna balik anak kedua.. sbb xpakai banyak..awal2 je pakai..lama2 pakai pad biasa je..

cik mah said...

Ooo yeker. Uiii..ni lagi jimat ni..hehe

Hanie said...

aikkk.. murah giler.. sy baru beli 2 minggu lepas rm16 satu pek (20pcs)

cik mah said...

Itulah..masa sale mmg murah betul...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...