Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 9 March 2016

Chocolate & coffee museum penang.




Selamat pagi...


Sambungan entry dr trick art museum tu..

Alhamdulillah snng je cari chocolate n coffee museum ni..Pkai Google je..n yg bestnyerlah Ada tempat parking..xdelah susah2 dok pusing2 cari parking..

N lagi best lgi..sbb free je..hahah...

Tempatnya kecik je..Ada beberapa brng dipamaerkan n ada info2 tentang coklat n coffee...Malaysia antara pengeluar juga tau...



Tadaaa...kami bertiga...ni masa nk masuk kat dlm Kawasan pameran tu.tepi tu Ada dinding tu...mcm cantik pulak..so suruh abah siapkan gmbr kita lah...cewaahhh..rasa kurus pulak masa ni..padahal mcm di Pam Pam dah..hehe..

Lepas Kawasan pameran  tu Ada tempat jualan coklat...Ada mcm2 jenis..n rata2 Nya Ada tester...so bolehlah rasa..

Untuk air pun Ada juga...honey lemon tea..mak ai..sejuk masa tu airnya..walaupun minum sikit..tp freshnya rasa..terus beli je.lahahha...abah azwa dah lah mmg suka lemon2 ni..se kotak Ada 10 sachet tu rm28..tp berbaloi gak..sebab mmg sedap..lagi2 buat masa sejuk...so kami minum bertiga slalunya ..buat 1 gelas besar..yummy..dah hbis pun...

Then masa try2 coklat tu...sedap pulak yg blueberry tu...1 kotak rm35 kot..xingt..xla bnyk isinya..tp sedap..katanya bgus utk mata...beli 3 kotak dpt RM80...k..tu Ada lagi..syg nk habiskan..hahaha...umi n azwa je suka coklat..abah xmkn pun sngt...

Pastu azwa beli coklat Ada gmbr hello kitty...die xmkn pun..syg lah tu..ahhaha..elok lagi dlm peti ais tu...




So tu jelah yg cik mah beli...xle bnyk2...t xtermakan..mcm2 sbnrnya jenis2 coklat yg Ada..menarik utk dicuba ...cuma harganya boleh tahanlah juga..

TQ

PUAN MAH

3 00 sudi berkongsi cerita:

Aimi Muhamad said...

yum3 coklat

cik mah said...

Kan2...sedapnyer..

sya mimie said...

Zara suka sngt coklat. Klau nmpk coklat, mau diborongnya nti.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...