Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 19 November 2015

Doily paper utk kad kahwin kraf


Selamat pagi..

Ni cik mah nk share tentang doily paper pulak..

Slalu cerita kertas je ngan tasbih je kan...slalu juga b2b whatsapp cik mah tnya tentang kad kahwin n doily paper ni..

Okey..utk buat kad kahwin saiz yg 1 A4 bahagi 3 tu...boleh pkai doily saiz 19cm..atau 7.5 inch..klau nk jadikan kad mcm dlm gmbr kat bwh ni lah..



Ni contoh dr customer cik mah buat..cantikkan...Ada doily n skali dgn tali Kraf atau tali guni...




Pada yg nk dptkan doily paper ni..cik mah Ada 1 paket 250pcs...n tali tu I pun Ada juga..pape boleh whatsapp cik mah ye 0176626152...

TQ 

PUAN MAH


0 00 sudi berkongsi cerita:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...