Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Monday, 30 November 2015

Fridge magnet & peti ais..


selamat pagi cantik manis semua...

hari ni nk share tentang rumah pulak lah..hehe...rumah kecik kami...insyaallah..ada rzeki nnti nk beli rumah..skrng masih menyewa je lagi..so xle nk godek2 itu ini..so godek2 kat barang sendiri je lah..hahaha...tgok sebelah..la sikit je entry mahligai cinta kami..bukan ape...xde idea sngt nk update...kadang2 tu adalah ubai suai..tp biasa2 je..lupa nk snap yg before..so ala..xbestlah xde before n after..hahaha...

tadaaa..kali ni tentang fridge magnet n peti ais..




mesti ramaikan suka kumpul fridge magnet..cik mah pun xterkecuali..bila travel2 sana sini..dekat2 pun belilah 1 dua kan kenangan..skrng ni..beli yg ala2 plastik gitu..sbb pernah beli ala2 mcm batu tu..skali azwa amik...habis die baling...pecahlah sikit...mcm ekor ikan tu..nmpk x???

hahaha...so umi belikan khas utk die lekat belah bawah..mcm kereta2 tu..xdelah die nk umi punya...

cik mah just tambahkan tempat utk tulis ape nk dibeli tu...memandangkan...skrng ni xsalau sngt ke luar beli brng..so kenalah senaraikan..xdelah kn g beli 2 3 kali lagi nnti...

kertas tu mmg magnet juga..so lekatkan je sama mcm fridge magnet juga...pastu beli marker pen yg whiteboar tu sesuai utk padam2..cuma marker tu xlekat lagi kat situ..ingt nk beli yg magnet punya lekat situ juga..xla kena cari sini sana nnti kan marker...lebih praktikal kan...

so lepas ni..klau nk keluar..snap je gmbar ape nk beli..t senanglah..n jimat masa...

yg ni ada beberapa warna..hijau..biru..putih xsilap..tp cik mah pilih putih...

hope dapatlah membantu cantik manis menjimatkan masa membeli belah bersama ank kecil..hehe...

TQ

PUAN MAH

3 00 sudi berkongsi cerita:

cik hani said...

fridge magnet memang ada simpan tapi xbanyak.banyak yang dah rosak

cik mah said...

Oo yeker...np.rosak???

ezan idma said...

kita pon rumah menyewa jugak. susah nak hias2 bagai hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...