Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 17 February 2016

Car body cushion support pink...


Selamat pagi..

Review dari cik mah..

Sbnrnya lama dah cari ni tau...tapi kelip2 mata Je tgok hrga...paling mahal RM99 cik mah tgok kat online punya ig shop...

Ada gak yg RM79...

Memandangkan dah tukar seat Azwa..so Azwa MCM terlentok2 ke depan klau tdo..kesian pulaklah...so cik mah pk kena gak beli cushion ni...tetiba masa tu tgok kat 11 street ada sale...tgok hrga RM35...mak ai...murah ni..mmg xboleh klau xbeli ni...kena gak beli..

Ada 2 warna coklat n pink..

Sebab kak long suka pink..so ummi beli kan pink lah..



Tadaaa...ni gmbr kak long..klau XTdo  C cushion tu letakkan belakang leher..TP klau tdo..le tarik masukkan kat leher tu..so xdelah senget2 ketepikan atau kedepan2 kepala kak long masa tdo...umi pun senang hati tgok..

Sekarang ni kak long duduk depan ngan abah..ummi dah kena pegang adik kat belakang..t adik dah besar sikit..le masukkan dlm seat merah kak long pulakkan..

Alhamdulillah puas hati..soft Je cushion ni..delivery dr 11 street pun xde masalah...masa ni ada beli skali ngn 1 barang lagi..tu t cik mah review Ye..tu pun ngan harga yg memang murah dari biasa..hehe...alhamdulillah dpt berjimat...

TQ

PUAN MAH

4 00 sudi berkongsi cerita:

cik hani said...

Alahai comelnya..

Bawangputehdotcom said...

ciklin pun suka beli dgn 11street ni..cepat je barang sampai..harga pun bleh tahan murah

cik mah said...

Tq aunty hani..

cik mah said...

Yeker..kan2...kena rajin view..le dpt bnyk brng murah2kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...