Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 25 February 2016

Peminat tegar Karipap ayam..


selamat pagi...cerita kaklong lagilah...

mama cik mah mmg ada buat karipap frozen ni...ada ayam n daging...

so azwa slalulah nmpk maktok die buat karipap...cik mah slalu je g umah mama...then mulalah die nk menolong maktok die..hehehe...

dulu masa xde homemade playdough die tu..mmg kuatlah mengacau maktok die...terpaksalah maktok bg sedikit tepuk utk die wat karipap die juga..hehehe...ni ha aksi2 kaklong..ish2...



pantang maktok bgn je g dapur jp ke..toilet ke..minum air ke..cepat2 die take over tempat mak tok die..hahaha...


dah bila tok ayah balik tok ayah pulak akn gorengkan separuh masak karipap tu utk frozen kan...pastu tok ayah nk packing...ape lagi..pembantu sukarela ni mmg sedia membantu..xpyh suruh...mmg rajin menolong...


dah siap tolong..ape lagi..maktok kena kasi upahlah kat kaklong..hahaha...pling2 3 biji karipap maktok mesti habis die makan..slalunya xmakan pun inti lagi..makan part2 laur tu je..selera betul die..

ni lah peminat tegar karipap maktok..rajin menolong pun iye juga..moga sampai ke besarlah rajinnya ye sayang..

TQ

PUAN MAH

1 00 sudi berkongsi cerita:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...