Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 12 February 2016

Ulang tahun kedua kaklong azwa..

selamat pagi...

alhamdulillah...ulang tahun ke dua buat kaklong azwa...

entry mcm biasa..umi siap2 dah taip...maklumlah bulan 2 kan...menumpukan perhatian pada nk bersalin n berpantang...

syukur alhamdulillah dianugerahkan ank syurga ini sebagai amanah terindah...

2 tahun sudah usinya..

terima kasih sayangku kerana menjadi anak yg sngt2 baik pada umi..abah n semua ahli keluarga...



yg gmbr atas ni..abah kaklong hadiahkan..beli masa bulan 1..memang lama dah nk belikan kaklong rantai..so akhirnya pilih yg huruf A je...A tu double..ala2 3D gitu..cantik sngt....budget bwh RM1000 boleh dapat dah..

yg beg n kasut tu pulak abah hadiahkan utk umi pulak..tq abah..love u...

memula azwa mcm xnk je rantai tu..blur2 ape bnda ntah..bila tunjuk cik mah pun ada pkai..br die ok..heheheterus dah pkai..xkasi orang tgok..ewah sngt...



ni pulak hadiah dari ibu n abi azwa..alahai..bertuah tau die ada 2 ibu n abah...

ni ibu belikan hello kitty lagi n set utk berjogging tu...comel sngt warna pink..tp tu besar sikit...t bolehlah pkai g joging ngan abah ek..hehehe

umi doakan azwa sihat selalu...gembira...bijak n solehah insyaallah...

tq juga pada aunty2 yg slalu doakan azwa...

TQ

PUAN MAH

3 00 sudi berkongsi cerita:

sya mimie said...

asslmkm cik mah.. :)

sekejap je azwa dah 2 tahun kan.. :)
dah jadi kaklong pun.. seronok dia dah ada kawan..

selamat hari lahir kaklong azwa..
jadi kakak yang baik ye..

Syaz Rozelt said...

Happy birthday Azwa..seronok la die dpt banyak hadiah ye..hehe

cik hani said...

Happy birthday Kak Long Azwa..

jadi anak solehah hendaknya..
Semoga Allah sentiasa memberi rahmat pada cik mah sekeluarga...
Jadi kakak yang baik ye azwa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...