Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Monday, 1 February 2016

Syukur Ulang tahun yg ketiga..

selamat pagi...

alhamdulillah...

hari ni 1 feb 2016 dah...

tahun ketiga bergelar isteri buat en suami...

syukur sngt2 atas kebahagiaan n kehadiran insan bernama suami ini...

throwback sikitlah gmbr2 kawin dulu2..ehhehe



majlis sebelah cik mah...alahai..masa ni kurus..sekarang ni debab dah...tunggu lepas bersalin nnti kot2 le kurus balik..hehehe..insyaallah..


ni masa lepas nikah..g outdoor..hehehe..skrng xlrt dah nk bia isteri die dok atas peha...hahaha..xlrt dah kan...debab..


ni agaknya lagi mustahil..mau patah tgn en suami..hehehe..skrng ni kerja abah dukung kaklong je...tp kaklong rajin je jalan sendiri..hehehe...


tadaaa...ni latest punya...maternity photoshoot...alhamdulillah tahun baru ni berempat..syukur atas kurniaan ini..tq banyak2 pada bff cik mah yg slalu melayan cik mah nk bergamabr..love u ayu...

alhamdulillah..bnyk suka dan duka dlm mengharungi 3 tahun pertama perkahwinan ini...

kehadiran kaklong azwa sngt2 menambahkan kebahagiaan buat ummi n abah,...alhamdulillah juga kejadian adik azwa..moga2 bertambah bahagia n bertambah murah rezeki kami sekeluarga...syukur yg tak terhingga..

terima kasih juga pada en suami yg sngt2 sudi melayan kerenah isterinya ini..dikala senang n susah..itu ini lah..g sana sinilah..lagi2 menemam isterinya ini g beli barang2 buat bisnes...membantu menjaga anak masa umi bz uruskan bisnes..terima kasih en suami..

love u forever..moga kebahagian ..cinta..kasih dan sayang ni..kekal ke jannah...amin..

TQ

PUAN MAH


3 00 sudi berkongsi cerita:

QasehnyaRania said...

alhamdulillah tahniah cikmah
selamat ulangtahun yg ketiga. nak nak pula baru dpt adik baby. bertambah ceria dan seronok la h kan :)

srlamat berpantang ye :-)
semoga cepat baik

cik hani said...

alhamdulillah...
selamat ulang tahun cik mah..
bulan dua ni pun ulang tahun kami yang ketiga jugak..
Doakan kami pun cepat-cepat ada zuriat ye..Amin..

Semoga dipermudahkan segala urusan cik mah ye..

miss eimanhikmah said...

selamat ulang tahun..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...