Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 8 November 2016

Dah beralih dah tu meja tu lgi..


selamat pagi cantik manis semua..

cerita tentang anak2 pulaklah ...ni cerita uzma hari tu..uzma  dah 9 bulan lebih dah...alahai..kejap je syg umi ni dah besar dah tau...mula2 tu mmg lmbt gaklah uzma nk merangkak n pusing2 tu..sbb manja sngt kotnya...hahaha...tp bila dah boleh pusing2 tu..laju jelah die boleh merangkak pastu boleh berdiri meniti2 tepi dinding tu..haha..advancelah pulak dah..

ni die pandai dah menyorok dekat tepi meja yg cik mah beli tu..meja ikea tu kan ringan je..ewah2 seronoklah die menyorok kat situ..hahaha...cari2 xnmpk...pastu bunyi je ada...ta ta ta..da da da...oooo..pndai die ek...



nmpk tu muka xbersalah pun kan...skrng ni lah die adcance kan...

seronok pun iye juga..buat semua terkejar2 die tau...hahaha..makin kuruslah umi ni tau..

TQ

PUAN MAH

0 00 sudi berkongsi cerita:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...