Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 15 November 2016

Extension plug biru


SELAMAT PAGI..

bersemangat x hari ni???

kena bersemangat tau..barulah rezeki masuk bnyk2..insyaallah kan..

ni nk cerita tentang rumah lagi..

utk bilik tidur utama mmg cikmah pkai biru...mcm entry2 sebelum ni pernah cerita...biru!!!

feveret tu..

so..

mmg nk semua birulah..hahha..

ada pernah tgok extension plug biru..so bila jumpa lagi tu teruslah beli...haaa..barulah matching kan 1 bilik..hehehe...

seronok tgok walaupun hanya extension plug je..ahha


warna lain tu ada putih dan kelabu dlm bilik..

cantik manis pulak mcm ne??suka warna ape??

TQ

PUAN MAH

2 00 sudi berkongsi cerita:

Adam said...

Kalau tak silap ini kali ke dua saya baca tulisan puan mah.

From: http://biarlembuyangjadilembu.blogspot.com

Eta_jaafar said...

Cikmah.. minta maaf ye. nk komen sikit. Rasa akk kn.. kalau yg bercolour2 ni jenis yg kualiti agak rendah. Jadinya agak tak tahan kalau kita guna utk sambung dengan pelbagai kegunaan.
mungkin cikmah punya berkualiti tinggi.

Akak pernah tengok soket penyambung terbakar. Masa tu tinggal dengan kengkawan kat rumah sewa.. Alasan beli soket tu sebab murah jadinya kitaorg beli. Tapi tu lah.. memang tak boleh overload. mujur lah masa tu kitaorg ade di rumah dan bukan masa tidur.
hati2 ye.. sekadar berkongsi rasa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...