Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 16 November 2012

Dari ini kepada ini....

alhamdulillah...syukur sngt2....setelah berjaya selesaikan 3 tugasan dari PPM...akhirnya cik mah menjadi salah seorang dari pemenang..itupun setelah hari2 tgok xde pun lagi pengumuman nama pemenang..tb2 nana b2b mesej di FB ckp tahniah..terkejut...terus nana g tau cik mah menang tempat kedua...syukur..tq nana.....cik mah dapat tempat kedua...TERIMA KASIH pada pameran pengantin kerana menganjurkan contest ini untuk blogger...

pada yg ingin tau tentang cerita2 cik mah sebelum ni..boleh lah kesini...sini...n juga sini...





untuk hari ni....setelah lame berniat...dapat juga akhirnya melaksanakan....untuk bkal pengapit cik mah nnti...mempersembahkan...


hope bakal pengapit akan happy....xsabar nk jumpe bakal pengapit nk bg ini untuk die...


then dari hasil kemenangan ini juga...maka terhasillah ini untuk bridemaids cik mah...disebabkan bunga tgn ade 4 je yg kecil2 ni lagi comel...so...untuk mjlis nikah shj lah akan dapat sponsor bj dari cik mah..siapakah????jeng2...nntikan....



nnti cik mah amik gmbar mereka yg comel ni bila dapat kain ni ye..heheh...super excited nk bg tau...
bila bincang2 ngan mak...takut juga pengapit comel2 ni nnti xdpt ade sbbnya hari jumaat mereka sekolah kot..walaupun wilayah cuti...huhu..xpelah..xsempa nikah..bolehlah jadi masa sanding..tema still pink..why pink lagi???hahhahhaa....patutnya my bff yg patut kawin warna pink..ni cik mah pulak..dari nikah meleret pada sanding..mesti my bff suka..hehehe

TQ

CIK MAH


4 00 sudi berkongsi cerita:

Amalina Ali said...

Tahniah Cik Mah. Tempat kedua pun rezeki. Duit jugak kan. :) Masyukkkk tuuuuu.... Untung bridesmaid Cik Mah dapat kain cantik. ^^


Bahagian Nana ada tak? kuikuikui..

cik mah said...

@Amalina Ali
tu lah bersyukur juga...tanda penghargaan untuk pengapit2...nana nk juga..kn dtglah mjlis cik mah dulu..hehhe

khadijah said...

tahniah cik mah.. comel je kad lamaran bridemaids..hee

cik mah said...

@khadijah

tq dijah...hehhee....simple je cik mah wat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...