Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, 1 December 2012

Bercampur baur...


selamat tgh hari cantik manis semua....bz dua hari mcm rasenyer tertinggal cerita 2 bulan..huhuhu...xsempat nk bw cantik manis punya cerita...sempat sikit2 je...sedih....then xsempat nk share2 ngan cntik manis mcm2 cerita...


hari ni gnp lagi dua bulan sblum menju hari yg dinanti nanti...tp setiap perkara yg baik akan pasti ada dugaan sebelum kita betul2 rasa bahagia kan...bila tgok label..la part luahan hati bru ade 4 je..sikit betul wat luahan hati..hehehhe...so...nk kn luahkan rase hati lah...lagi2 dua bulan ni jiwa mmg sngt2 sensitif + mengada2...

btul-betul lagi dua bulan...tb2...masalah yg xdijangka dtg...huhuhu....nk tepis n tolak ketepi xboleh..ini berkenaan dengan bdget untuk mjlis..huhuhu...xtau nk cerita mcm mane...oleh kerana cik mah pengantin bdget...so disini apabila masalah ni dtg...terpksa lah nmpaknya bdget lebih lagi....so...no honeymoon lepas kawin nnti...akan dipostpone untuk masa2 akan dtg...hahahha...sedapkan hati..ala bila2 pun boleh honeymoon kan...


tinggal 2 bulan...spatutnya simpanan untuk kawin ade 75% dah...tp ni 40% je kot yg ade....jauhnyerlah beza...rase nk pengsan semua ade...n rase yg paling2 rase adalah..rase nk postpone kawin...hahahhahahaha...

perasaan rase nk postpone ni mmg slalu sngtlah ade...huhuhu....

DIY yg dirancangkan pun xtaulah mmpu x untuk diteruskan...sbbnya bdget..mklumlah sglanya n 100% pkai duit sendiri yg bru stahun keje ni...mmg xcukup..shopping kn cut...jalan2 kena cut...sglanya2 enjoy kena cut..huhuhu

1 perkara mmg xnk wat dlm kawin ni adalah pinjaman untuk kawin...ni mmg segala upaya dielakkan sbbnya xnk nnti susah lepas kawin..dah la lepas kawin konferm2 susah sbb nk mulakan kehidupan...so..lepas kawin t xnklah jdi pengantin baru yg bdget..hehhehe...

hope...sgla masalah ni boleh selesaikan...

n berharap sngt dapat menang untuk kad kawin..at least dpt selamatkan bdget untuk kad...

tolong like ye cantik manis..tinggal 14 hari lagi je....klik cn ye...

mood: sngt2 xde n kecewa dngn diri sendiri...huhuhu
rase mcm nk kurung diri sendiri je..heheh


TQ

CIK MAH

9 00 sudi berkongsi cerita:

noorliana zamri said...

Insyallah...sentiasa berdoa...semoga ALLAH buka kan pintu rezeki..mana tahu tiba-tiba dapat durian runtuh...hehehe...

Insyallah...semoga segalanya dipermudahkan...amin

cik mah said...

@noorliana zamri


tu lah...sentiasa berdoa n berselawat itu kekuatan...aaa..harap2 bukan durian je yg runtuhkan....tq liana

fatehamohamed said...

InsyaAllah cik mah,semua pengantin pon ade masalah yg sama..teha pon sama..sume kena cut abb nak kawen..kite redha n bersyukur insyaAllah mesti akan ckp..teha penah rase mcm cik mah rase last month bile duit rase mcm tak ckp..alhamdullillahh..dapat gak setel bnyk benda last monthh..berdoa byk3 k..;)..luv u

orked violet said...

cube Lg cik mah. Sya pon ade prob yg Lbh krg sme.cume beze nye Sya xkumpoL duet kawen sb tunang da bg 15k hantaran ms tunang aritu.cume yg perit nye, sya da pkai duet 2mase masok umah br.skang pening kpaLe.huhu

tgh tunggu bonus ni.2pon rs nye xckp kot..iskk2..

cik mah said...

Tq teha....itulah....bnyak2 berdoa semoga semua akan ok n dapat setelkan masalah...risau juga ni..yelah bnyk nk bayarkan...

Orked....oooo yeker...bnyk juga tu....nk tunggu bonus bulan 2...hahahha..lepas dah kawin...so kn jugalah nmpaknya puasa n berjimat2 lbih2 lg bab makan....

cik fadh said...

sabar ye cik mah..insyaAllah, ade rezeki terpijak kt mane2 tu nnt..Tuhan akan permudahkan segalanyer..cik fadh pown kene beringat dr skang, ni nk tunang pown sepit2 duit pown terpakai jgk..haihhhh ! bru tunang, lom kawen lg..ishhhh

cik mah said...

@cik fadh

itulah...masa nk tunang pun bnyk juga nk pkai...huhuhu...nk kawin ni lagilah...harap2 ade yg bermurah hati nnti nk bantu...

Amalina Ali said...

sabar ye cik mah. rasanya semua pengantin akan rasa apa yang cik mah rasa. nana pun mcm cik mah juga. masalah duit tak kan pernah habis. ni pun nana tengah risau. mcm mana nak carik duit tambahan untuk majlis nanti. diy diy jugak tapi nak beli barang itu ini, duit jugak kan. haih! *termengeluh sikit. :)

semoga dipermudahkan segala urusan cik mah dan semua B2B kat luar sana. ^^

cik mah said...

@Amalina Ali

itulah kan nana....nk DIY pun kn ade duit...walaupun xbyk..tp perlu...huhuhu....semoga ade rezeki dimana2 untuk kita kan..amin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...