Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 26 December 2012

Dah berbunga-bunga....

sudah hmpir sngt dah tahun baru ni...so....selamat akhir tahun cantik manis....memandangkan..xhbis2 ngan memandangkan..hehehhe....kerja2 DIY sedang giat dijalankan...yg geramnyer....kad jemputan nikah yg baik punya DIY sudah hncus kena telan ngan pendrive....pendrive tb2 nk kena format..apekah semua ni???dugaan ke cubaan....kesian sy..xtaulah kalau ade saki baki simpan celah2 lain..kesian2....

ini teaser dari beberapa teaser yg sebelum ni...ni kira clear teaser..ade ke ek mcm ni....untuk ape ini semua..masih dipersoalkan diri sendiri...ni belum lagi diperkemaskan...just gtu2 je....




 gara2 dok sorang2 kat opis..ni lah kerjanya...n gara2 juga semua dok post pasal cerita zaiton ceritaku..so layankan juga...


sambil2 dok tgok cerita..smbil2 tu lah menjahit...dah mcm suri pejabat rumah pulak..amboi2 rilex2 je kat opis ek..dapatlah siapkan yg patut2...



teaser kali ni terlebih gmbar pulak ek...xpe2..untuk tatapan cantik manis...bila dah combine2 ni suka pulak tgok warna2 ni..puji diri sendiri sbb pndai pilih warna..hahahahhaa...

okey2...teaser xle merepek pnjng2..hahahha

TQ

CIK MAH

10 00 sudi berkongsi cerita:

cikCT said...

rajinnyaaaa cikmah menjahit kat opis..kita menggunting pun malas kalau kat opis ni..hehe

cik mah said...

@cikCT

hehehe...tu lah...masa yg ade kena gunakan sebaik mungkin tau....

nona said...

wah goyang kaki kt ofis nampak...smbil nyelam minum air ni...hahah kita pun sama dulu...curik2 buat kt ofis

cik mah said...

@nona

hehehe...btul tu..masa yg ade kena guna sebaiknyer..hehehe

cik fadh said...

cntik cik mah..hihi cik fadh pown kadang2 bt time keje..hehe

orked violet said...

whooaaaa...cantek nye!!!!

La dOLcE mEa_nAtt said...

cik mah sentiasa sempat dan rajin je...jeles ngan kegigihan cik mah yang sorg nih

cik mah said...

orked:tq orked...cik mah sngt excited wat bnda ni..hehhe


la dolce:hehehe....xlame je lagi...so kena extra rajin lagi..hehehe

Cik Awin said...

cik mah...de x tutorial utk buat bunga ni? leh share ngn kita?

cik mah said...

@Cik Awin

alamak awin...sorry xperasan...tutorial yg slalu b2b & ex-b2b wat..insyaAllah kalau sempat t cik mah wat ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...