Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 27 December 2012

Pagi hari....

dari edisi penutup pagi td...alhamdulillah...xberapa bz kat opis...so..bolehlah cerita2 ngan cantik manis kan...cerita DIY tangguh2 dulu...t berdebar2 je lebih...so...cerita tentang mjlis perkahwinan sepupu cik mah...aktiviti pagi hari sebelum majlis persandingan nana n faizal...

gerak dari rumah pukul 9pg...gombak ke bukit indah ampang....17 minit smpai..amik ha....cik mah bw berapa ntah....sbbnya..xde jam..klaulah mcm ni hari2...indahnya...dah jngn nk berangan..xdpt punyerlah...

smpai2 je..pengantin tgh makeup n bersiap2 untuk duduk bersama2 marhaban,...cik mah of courselah kena temankan....pengapit kan....


kebetulan pulak bj menepati tema...pink2 purple gtu...bj pengntin cantik sngt...suka...xterlalu sarat...kain tu pun cantik..lain dari lain..xslalu tgok ade bj wat kain mcm ni...

pengantin dikerumuni geng2 bas sekolah marhaban..hehehe....comel2 je mak cik2 ni..semuanya pink..tau2 je ek tema...seragam tu...

selepas itu..sementara tunggu nk bersiap untuk majlis persandingan..pengantin posing2 dululah dalam bilik...meh tgok bilik pengantin


tada.....cantik cadar putih ni..ni pengntin beli..wat koleksi kot...masa2 akan dtg boleh je guna lagi..xpun..klau nk feel pengantin baru...apa lagi..pakaikan je tilam ngan cadar ni..hehhe

ade juga kelopak bunga yg ditabur...xsure bunga ape...tp bukan ros kot..halus2 je kelopak...



ini pulak di kepala katil...simple je kan...tp okay n pengantin puas hati..sebbnya pengantin pun seorang yg sngt2 simple n xde kerenah pun...cayalah nana....


ini die pengantin comel n cantik...suka ngan veil tu....sebb pkai stail mcm shawl sakura yg cik mah pkai tu...nmpak lain sngt....see...tgn pengntin ade inai2 ukiran tu..bertmabah cntikkan...so..nk jugaklah nnti..xkira....nk juga untuk mjlis cik mah...tp xsurvey pun lagi...

wat kat jalan TAR je lah...boleh ke mcm tu ek???


TQ

CIK MAH

0 00 sudi berkongsi cerita:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...