Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Monday, 6 January 2014

sudah 2 tahun...

selamat pagi cantik manis....hari ni genap 2 tahun sehari....terlewat pulak dah sehari...xperasan..huhu..cik mah sudah berblogging bersama2 kongsi cerita ngan cantik manis..alhamdulillah berblogging sngt2 seronok...ramai kawan2 baru yg sngt2 supportive mmberi smngt n kata2 dorongan...

bersyukur juga sbb follower makin bertambah...seronok sngt..ingt lagi entry ni??

alhamdulillah kali ni dah naik followernya..walaupun xramai mana..tp syukur...masa print skrin ni tahun lepas..tetiba tahun ni terkurang sorang..huhu...siapalah ye...sedih pulak tetiba...


semoga tahun ni lebih2 bertambah hendaknya...bermula ngan B2B sekarang ni M2B...t dah jadi mommy dah...kisah semakin hari smakin bertmbah2 n bertukar2....

sbgai penghargaan...cik mah nk bg TASBIH CINTAKU buat mereka2 yg sentiasa memberi kata2 perangsang n semngt n sudi mnjengah blog cik mah...emailkan pada cik mah ye xpun whatsapp atau mesej cik mah alamat n nama penuh korang...email..rahmah2287@yahoo.com...0146891789..


T klau dapat xsemestinya dapat hijau ye...hehehe...ni antara yg cik mah nk bg...

TERIMA KASIH YG TERHINGGA DIUCAPKAN PADA 5 CNTIK MANIS YG KOMEN ENTRY NI DULU...

BUAT KAWAN2 BLOGGER YG LAIN..MARILAH KITA TERUSKAN BERBLOGGING UNTUK SAMA2 SHARE PENGALAMAN N PERKONGSIAN YG AKAN MENJADI  TELADAN ATAU PERKONGSIAN UNTUK KITA2 NI...

TQ

PUAN MAH

11 00 sudi berkongsi cerita:

S. Faezah said...

selamat berblogging cik mah..sy pon br rasa blogging ni best..klu tau dah mula lebih awal..teruskan berblog..chaiyok! hehe

DHHassan said...

wah bestnya. Nak jugak... hihi

Nursaila Norman said...

makin bertambah2 ye :)) tau2 je dah 2 tahun kan..kejapnyaaa masa berlalu..huhu

cik mah said...

Yeah...dah 3 orng..cepat2 lagi dua orang je..korang2..email cik mah ye...xpun whatsapp...t cik mah pos hadiah ye...

Kan2..kejap je masa berlalu..seronok dpt kawan2 br yg sngt supportive

AyongAtikah Zaid said...

happy blog anniversary cik mah...best jugak jumpa geng2 b2b blogger..lepas tu skrg m2b...hehe...semoga terus berblogging cikmah!!! blog ayong dah suam2 kuku dah...mls bebenor...hahaha....

NinaAz said...

Wah3. Xsempat nk dpt tasbih free. Hehehe

cik mah said...

Yeah...ayong n nina sempatlah..dah jumpa 5 orng...so cantik manis le mesej cik mah atau email alamat ye...secepat mungkin cik mah try pos...tq atas support semua...

AyongAtikah Zaid said...

yeay!!merasa tasbih cikmah yg comel tu...blh try test...mane tau terorder nnt..hehe...

Sya Mimie said...

cantiknya tasbih tu... nk nk nk jgk.. hihi

merahitujambu said...

tahniah pada mereka yang dpt..cantik lah tasbih tu

cik mah said...

alamak..mimi n athira...xdpt nk bg korang tasbih ni...sbb limit 5 orang je..sorry ye..apa2 pun tq atas sokongan korang selama ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...