Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, 5 January 2013

tanggal ini...


selamat pagi pada yg bekerja hari ni...n selamat pengantin baru pada yg melangsungkan perkahwinan...n...masih xterlambat lagi kan...nk wish selamat tahun baru...semoga thun ni lebih baik dari thun lepas....moga tahun ni thun kita sama dapat bby...eh...tb2 je..gatallah sngt...hehehhe...

okay2...berbalik semula...pada tanggal ini adalah tarikh pertama kali cik mah jejakkan diri dlm dunia blogging ni...bermula dengan persiapan tunang yg xseberapa..bnyk yg di DIY...tp masa tu xpndai n xtau kena amik2 gmbar....so..gmbar bila dah siap je ada...

makin lama makin seronok bila semakin ramai cantik2 manis jadi follower cik mah n cik mah pun seronok jadi follower cantik manis..dpt tau perkembangan terutama skali B2B kan...ade yg dah jadi EX-B2B dah...tahniah pengantin baru....

smpaikan tanggal ini cik mah rasa bertuah menjadi B2B blogger sbb mempunyai cantik2 manis yg sentiasa menberi dorongan dan semangat....hari2 menjadi semakin positif..alhamdulillah....



terima kasih pada 172 orang follower setakat hari ni...genap setahun berblogging....

bnyk kenangan dalam B2B blogger....dapat sma kongsi pendapat...dapat sama2 join GA & Contest....n pling manis...dapat jumpa masa p majlis kawin....seronoknyer...

secara xrasmi dululah ek..jemputlah nnti ke kenduri cik mah pulak..le r kumpul B2B ngan EX-B2B skali....mesti lagi seronokkan...

hari ni jap lagi lepas keje..nk p amik en tunang...then terus pecut p butik kawin...nk fitting 3 baju....xsabarnyer...harap2 semuanya okey..lepas dari tu nk cepat2 booking untuk tudung n cepat2 cari kasut sanding...moga2 sennglah jumpa nnti...

bg teaser sikit bj dari butik kawin cik mah...ni belum siap sepenuhnya...



TQ

CIK MAH

16 00 sudi berkongsi cerita:

Shizan Syafik said...

tu ke bju cik mah?? cantik!

cik mah said...

aaaa....ni lah...insyaAllah jp lagi nk p fitting..harap2 semuanya okey...excitd...

khadijah said...

jom jom same same dapatkan baby tahun ni, join club mom to be pulak..hee amin :) cik mah cantiknye baju tu, serius cantik, tak sabar tengok cik mah pakai, nak pergi kenduri cik mah tak dapat, tengok gambar je la nanti:) selamat berfitting2 dear :)

cik mah said...

@khadijah

hehhehe..kan2....yeah..tq dijah....cik mah pun xsbar sngt2 nk p tgok bj...ala yeker....tp klau ade kelapangan jemput ye....tq dear..

Farhana IezAna said...

Bju tu nmpk cm cik mah tinggi..best ny nk g fitting bju dh..

neng ana said...

cantiknye baju tu cik mah!!!
eksaited nk tgk cik mah pakai!hehe

cik mah said...

farhana:itulah...cik mah pun ade ckp mcm tu kat mama cik mah...klau ikutkan kaki cik mah pnjng dari bdn...kira xsma pnjnglah...hehhehe...excited sngt... :)

ana:tq ana....cik mah pun xsngka cntik mcm ni....hehhe...itu blum spenuhnya lagi...t cik mah review ek tentang fitting pulak... :)

a.d.i.b.a.h said...

Cantik nye baju awk!!!! Mst xsbr nk kawen kan? Hehehe. All the best awk. Moga majlis berjalan dgn lancar hendaknya. ;)

cik mah said...

@a.d.i.b.a.h


tq adibah.....teruja sngt..nk pkai bj ni...harap2 sesuai nnti....tq adibah...amin2....

Cik Awin said...

cantik sgt la baju tu cik mah ;)

izfanora said...

cantik bju.. mcm bju irine.. :) semoga semuanya berjln lncar..

cik mah said...

Tq iz....aaa...skali tgok mcm sama...hehehhe....xperasan pun...hehehhe...tp inspirasi dari yg lain sbnarnya..hehhe

bintanghati said...

bestnye saat2 nk fitting baju ... hihi..
teruja cik mah ye..
niat ati mmg nk g majlis kenduri cik mah, tp rsnya x berkesempatan sbb 2-3/2 ade family day kat melaka ..
majlis kenduri kwn opis pun cik bin x pat nk g..
pape pun cik bin doa dr kejauhan semoga seglanya berjaln lancar & dpt baby cpt2 tau.... hahahaaa..

cik mah said...

@bintanghati


mmg best sngt kan fitting bj...ade final fitting juga nnti...yeah...xsbar lagi....hehehhe...ala yeke....xpelah....tq doa untuk cik mah....hehhe...nk dpt bby thun ni juga...eh2....take care tau bin...jaga bby elok2... :)

orked violet @ SYA said...

wahhh..gLEmer nye baju!! serius cantek! xsaba nk tgk biLe da pkai =)

cik mah said...

@orked violet @ SYA


tq dear....sngt teruja bila dah pkai...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...