Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 22 January 2013

Mencari kelainan..

selamat tgh hari...mood sngt baik & terlebih2 rajin nk update semenjak menjak ni...tp...kekangan masa sikit...bg teaser je boleh kan???



cantik manis agak2 cik mah nk wat ape dengan ni ye??? cik mah pernah ceritakan dekat entry ni  serta ni & tnyer pendapat cantik manis...setelah berpikir2..terus dapat idea...then hasilnya...kena tunggulah ye...sbb ni teaser dulu...

TQ

CIK MAH

4 00 sudi berkongsi cerita:

orked violet @ SYA said...

cik mah cuti ke keje nih?? hohohoho

cik mah said...

@orked violet @ SYA

cik mah keje la..huhuhu...mane ade cuti2...boss kedekut

khadijah said...

cik mah ni kekangan mase pun ade jugak mase tu nak buat bende bende ni.. dah dekat dah ni, mesti dah nak siap semue kan :) tak sabar nak tunggu cik mah kawin.. nanti update tau..hee

cik mah said...

@khadijah

hehehe...itulah..kesungguhan nk kawin + bdget + seronok...

okay..t cik mah akan update ye...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...