Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 22 January 2013

Bersaksikan....

selamat pagi....xsmpai dah 2 minggu je lagi untuk ke tarikh ini..n hari ni genaplah setahun cik mah bertunang dengan en tunang....perasaan.....sangatlah xkeruan ye....n bila memikirkan tarikh ni...maksudnya....xberapa hari je lagi akan bertambahlah setahun lagi umur cik mah....hoyah....



untuk pemilihan tarikh kawin ni....xde sapa2 pun yg tentukan..en tunang tnyer...then jawab selamba je tarikh hari lahir...sbb masa tu belum pun besday tahun 2012...hahhaha...so kiranya lamalahkan...setahun lebih...sekarang ni..kelip2 mata je dah tinggal minggu....

bersaksikan dataran merdeka ini....cik mah n en tunang ber pre wedding n wat
SAVE THE DATE... yg biasa2 je....tp sngt seronok...marilah tgok gmbar..smbil tgok tu..sambil SAVE THE DATE ye...








dengan secara xrasminyanya kali kedua ini...ingin menjemput semua cantik2 manis follower cik mah untuk ke majlis perkahwinan cik mah & en tunang....



SITI RAHMAH OTHMAN ♥ KHAIRUL AFFANDI MOHD ZAINAN

--------------------------------------------------------------------------------

Tarikh :2 FEBRUARI 2013 [21 Rabiul Awal 1434H ]



Hari :SABTU [11.30pm to 4.30pm]



Alamat :NO. 2C, JALAN RAJA ALI KAMPUNG BARU,

50300,KUALA LUMPUR


pada cantik manis yg nk kad...masih sempat lagi ni....email kat cik mah alamat ye....rahmah2287@yahoo.com....

TQ

CIK MAH

8 00 sudi berkongsi cerita:

Cik Awin said...

cantik props cik mah... simple je tapi menarik...kul brape cik mah wat pre wed kat datarn merdeka ni? x panas terik ke? hehehe

cik mah said...

@Cik Awin

TQ AWIN...xla..cik mah wat petang...dlm pukul 5 mcm tu...xpns :)

Miss Dilla said...

Hai cik mah..sweetnyer! cntik je suma gmbar..congrats on ur wedding dear! :)

Miss Dilla said...

Hai cik mah..sweetnyer! cntik je suma gmbar..congrats on ur wedding dear! :)

cik mah said...

@Miss Dilla

tq dilla.... :)

♥ Puan Chacha said...

Comel n sweeettt jeerrrr...
apakah perasaan anda sekarang ni..
1 week n 3 days to gooo dear...

duppp dappp dupp daappp.. hikhik
*kemaen kenakan org.. hahahaa

cik mah said...

@♥ Puan Chacha

tq2...sngt2 berdebar...mcm xpercaya je kan...mmg dup dap setiap masa dah ni..hehehe...amboi2..mentang2 dah lepas ek... :)

Cik Anna Jamu Susuk Dara said...

Cik Mah...ade beberapa hari je lg... bestnyeeee... Cik Anna rasa nak cepat kan masa gi tarikh kawen Cik Anna plak...hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...