Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 8 February 2013

campur-campur..

selamat pagi semua..sudah diterangganu...xsbar nk pkai bj cantik2 sekali lagi esok!!!
hari ni adelah entry campur-campur...sbb utama setelah berjaya dengan jayanya kumpul segala doorgift..hahaha....masa nk update cerita pengantin baru xsempat nk review doorgift..so kali ni semua doorgift ade...mana tau boleh jadikan rujukan untuk cantik2 manis kan...

disebabkan mmg skrang ni famous dengan gaya JAR....so...kawan puan cik mah pun xterkecuali untuk gunakan jar...tp jar ni empat segi n ade siap dah terima kasih kat jar..unik juga..lain dari jar g dah ade kat umah..hehhee....yg lebih menarik...ade kacang yg kuning ni...kira sm ngan tema..oren kuning kot...mmg hbis dah masa dlm kete lagi...hehehe


yg bawah ni pulak air kotak..okeylah kan dapat ai n kacang..dpat juga kunyah2 dlm kete sementara tunggu jem n hujan hari tu..hehhe



yg bawah ni pulak doorgift masa mjlis sepupu puan cik mah..ni bukan doorgift VIP,...yg VIP punya xsempat nk snap..mklumlah pengapit bz..ni pun nasib ade saki baki...


dalam kotak ni ade kek lapis..makngah puan cik mah wat...then ade beg yg isi duit syiling tu...tp wat masa tu dlm beg kecil tu ade telur yg dah direbus...

 untuk kanak2..ade uncang yg ade coklat n gula2....ade juga bunga telur untuk tetamu n sedara mara..

bunga telur ni atas sumbangan mama,makteh n pakusu...cik mah yg bawa mama p cari..susah juga nk cari yg berkenan di hati mama....last2 jumpe di NSK selayang..senng n murah2...


untuk yg ade bunga telur biru ni pulak untuk masa bertandang punya...ade kerepk...gula2..n wajib...xsempat nk merasa...sudah habis..hahaha....comel sngt raga tu kan...senng nk pegang...


yg bawah ni pulak dari kawan baik cik mah masa sekolah rendah....tgok2..ade tempat telur yg anyam tu...cntikkan....rasa unik sngt....dilekatkan skali ngan kotak tu..dlm kotak ade muffin blueberry yg sedap....


untuk kanak2 boleh amik je seberapa bnykkan pun gula2 n coklat,...eh ade ke yg amik bnyak2..pling2 pun dua je kan....


so puan cik mah harap dapatlah membantu cantik manis untuk memikirkan doorgift...kalau puan cik mah suka makanan lagi..hahahha..dasar makin kuat makan..bukan ape..boleh juga kunyah2 dlm kete kan....n klau hiasan ade yg kecik sngt...gunakan untuk letak je...xberapa nk gemar...hehhe...tp setiap pemberian mestilah bersyukur n jaga sebaiknya..mana tau esok2 lusa ade kegunaannya kan...

TQ

PUAN CIK MAH


2 00 sudi berkongsi cerita:

cintabella said...

baru terfikir nak letak keropok bulat tu dalam jar..asyik nak panggil cik mah jee nie, sekarang kena panggil puan mah pulak :)

cik mah said...

Cintabella:hehehhe...xpe2 cik pun okay..rase lebih sikit pengantin baru...hahhahaha...nk letak keropok ape dear?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...