Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 19 February 2013

Terus guna....


selamat pagi....seronoknyer naik pelamin lagi di kg en tunang....bnyknyalah bnda nk cerita...beratur2 idea nk cerita...sbar ye...sbar...

hari ni pulak pengantin baru...amboi haiiii...2 minggu dah kawin pun still pengantin baru...hehehhe...ala..xsalah kan....

cik mah pernah tanya dekat entry ni tntng nk pkai tudung mcm ne nnti...so cik mah masih tercari2 lagi masa tu...sbnarnya dah beli dah tp kosong je..mama xberapa nk setuju..hajat hati nk tmbah beads sikit...tp mama xstuju juga..katanya mcm biasa je selendang tu..alamak!!!!

menjadi kalut...tb2..ternmpak dekat radiusite yg ade shawl baru...usha2...tgok ade warna coklat...mustard n kuning air (cream ek???) hentam jelah...

terus dngn semngt mesej BFF masa di uitm dulu..kami sebilik dirumah sewa...anis kerja di RADIUSITE rawang..tnya2 anis kata ade..baru je lncarkan..smngt dah ni...

anis kata klau nk sesuai kena bw bj lah baru tau mana yg kena..okay..set masa ngan anis..lepas je amik bj ngan kak zetty 26 januari....terus pecut p rawang nk cri tudung...



tadaa!!....sedang mentry kan shawl....see2..nk juga latar belakangkan RADIUSITE...tolong promote jap..hehhehethen decide ngan anis...yg kuning air ni pling matching skali...hoyah....hati gumbira skali...

tgok2 duit..alamak xkuarkan lagi pulak..nasib en tunang suami ade...okay2..smngt dah ni p kaunter...

skali anis kata shawl yg sngt cantik ni hadiah kawin dari anis....

senyum smpai telingalah jawabnya!!!!!!

ANIS....tq sngt2....

hadiah kawin yg terus guna adalah shawl dari anis by radiusite...

terasa sngt2 hepy ngan shawl ni...mmg ratu sehari rasa...


RADIUSITE

antara koleksi tudung yg warna lain...klik link tu ek...

puan mah pilih warna mustard untuk majlis berinai....suka sngt ngan bj ni..semua ckp bj ni terlalu cantik untuk berinai..hahhahha....rsa masa berinai tu dah macam bersanding je...seronok.....kawin mmg seronok!!!!

siapa kat tgh2 tu???

ZAFRAN...ala2 tomeynya..zafran xde dah rambut masa ni..petang tu ada acara cukur jambul zafran....bj tu makngah yg belikan untuk zafran...

"LIFE IS GOOD WHEN YOU HAVE AUNTY & UNCLE LIKE MINE!"

hahhaha....ade lagi bj mcm ni untuk zafran...nntikan..n bnyk cerita sebalik mlm berinai ni....
en tunang pulak xcukup rehat...stress katanya..tp alhamdulillah smua berjalan lncar..syukur...

next2 cerita..cik mah cerita tentang makeup n cerita malam berinai yg lain ye...jgn jemu2 baca ye...


TQ

PUAN MAH

16 00 sudi berkongsi cerita:

pelangi chenta said...

utk majlis bertandang sy pun beli dekat radiusite.beli on9 sebelum seminggu majlis.huhuhu.nasib baik ada lagi warna yang sama dgn baju pengantin.

Diyana said...

ha'ah laaa
baju mlm b'inai mcm baju nk sanding je... cantik (^_^)

cik mah said...

pelangi:oooo yeker...samalah kita kan...tu lah bersyukur sngt...dapat jumpa yg sesuai...

diyana:tq2...itulah..mama cik mah mmg suka sngt ngan bj ni...

Cik Jelita said...

cantiks baju...huhu...suka sangat...meriah

cik mah said...

@Cik Jelita

tq2.... :)

cintabella said...

cantik..memang matching sangat dengan baju yang gojes tu :)

cik mah said...

@cintabella

tq2...tu lah suka sngt...

NinaAz said...

Patutlaa cantikk. Radiusite. Hihi ♥

Cik Za said...

cantek cik mah kite..

cik mah said...

nina:hehehe..kan2..shawl2 yg sngt cantik dari radiusite...

cik za:tq2...cik zalah yg wat lagi cantik tau...tunggu ye review untuk cik za...

khadijah said...

cantik shawl nya, baju tak dapat tengok full, tapi nampak kemeriahannya.. cik mah memang nak tulis en tunang lagi ke tersasul? dah boleh tukar panggilan dah dear..hehe

cik mah said...

@khadijah

tq dijah..t cik mah review bj ye..xde gmbar full sngt...hahahhaa...asyik tersasul je lagi..hehhee....dah dekat 3 minggu xbiasa2 lagi..hehehhe

♥ Chacha said...

cantikkk cik mahhh! sama mcm cha. guna shawl radiusite tapi untuk nikah. jadikan veil. heeee..

cik mah said...

@♥ Chacha

tq chacha....kan2..mmg sesuai..sbb kainnyer lembut je...

MiYOKO SuKi said...

cntiknya puan mah kita nii..berseri2 ngan kaler kuning tu..mmg kena...puan zettu drpd cz wedding ke?

cik mah said...

@MiYOKO SuKi

tq miyoko...alhamdulillah..warna tu sesuai untuk kami berdua...cz wedding tu ape dear???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...