Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, 20 February 2013

Tak pernah tau...

selamat tgh hari cantik manis....syukur2 sngt...mjlis di besut berjalan dengan lncar...seronoknyer jadi pengantin baru....nk jadi pengantin baru selama-lamanya lah....ewah!!!

mari mulakan cerita....

seperti yg dah puan mah ceritakan sebelum2 ni....
puan mah amik pakej dari bj smpai ke pelamin dari kak zetty...

alhamdulillah...semua lengkap...termasuk dengan make up...

refer semua tjuk..puan mah ni bukanlah jenis yg sngt cerewet...yg sebenarnya malas nk sesak kan otak ni...hahhaha...

klau x silap dalam 3 atau 4 hari sebelum mjlis nikah kak zetty kata sapa yg nk makeupkan puan mah akan mesej...alhamdulillah....

puan mah di makeupkan oleh kak DINIE AWALLUDDIN....

kesian kat kak dinie kena dtg awal...sbb mjlis nikah plannya nk wat pukul 8.30 pagi...

kak dinie smpai dlm 7 lebih sikit..puan mah siap2 dah mandi n terus je make up...seronok borak2 ngan kak dinie smbil makeup2...


ni no phone kak dinie...017- 606 0406






alhamdulillah semua suka..pengantin of courselah tmbah2 suka....suka sngt!!!!semua kata puan mah nmpk ayu je...hehhee...ewah2...terperasan jap...en suami lagilah..kelip2 mata die tgok....

"CANTIK SAYANG...."

 tu yg en suami ckp...ops..malu2 lah kejap...

gmbar ni dari OP puan mah...yg atas tu masa penyerahan mas kahwin dan yg lagi satu tu pulak masa outdoor lepas nikah...suka ngan gmbar ni....tu props yg cik mah wat....

makeup dari kak dinie neutral je..mmg sngt sesuai ngan majlis nikah...puan mah xterasa tebal pun makeup..makeup mmg tahan lah..walaupun siap p outdoor panas2 terik di klcc...hehehe...

TQ kak dinie...

ops lupa...untuk range harga puan mah xtau...sbb puan mah amik sekali pakej...klau nk tau kn lah contact kak dinie ye...kak dinie duduk di shah alam...

alhamdulillah...makeup ni siap guna untuk majlis cukur jambul anak buah puan mah...ala sj je tukar2 bj..biasa je pun...pose2 sikit atas mini pelamin yg cantik tu...nnti cik mah review ye...

mmg makeup kak dinie tahan lama...syg tol nk cuci..hehehe

TQ

PUAN MAH

16 00 sudi berkongsi cerita:

NinaAz said...

Hihi.bestkan kena puji hubby ♥

Cik Awin said...

make up puan mah cantik sgt!

cik mah said...

nina:aaa...btul tu...pujian pertama...

cik awin:tq2...tu lah syukur sngt walaupun ni pertama kali tgok hasil dari mak andam..hehehe

fatehamohamed said...

comey dan cantik jek cik mah ni...heee..bestnye kena puji ngan suamiiii...bagai diawang-awangan:))

eddany @ WE said...

alololo suka la tew kena puji ngn hubby :)

memang chantek pon sayang~ eh eh eh nak jugak sayang2 ngn cikmah

cik mah said...

teha:tq teha...aaa..mmg pun..smpai hari ni sibuk je nk tnyer lagi..hahahha...

we:aaa..mmg pun..suka mcm budak2 tersenyum2 dpt gula2...tq2...eh boleh je nk bersayang2...mmg korang semua sayang2 cik mah...

yan@awek hadi said...

thumbs up..taniah cik mah, semoga kekal bahagia bersama sampai ke jannah.. Comey sgt...

cik mah said...

@yan@awek hadi


tq yan....amin2...

tenku butang said...

Hai.. done singgah n follow d sini.. sudi2 lea follow mine back yea.. =) tQ.. senyum selalu.. =)

http://tengkubutang.blogspot.com/

http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

orked violet @ SYA said...

hehe. cantek make up cik mah aritu (da bese cik mah. susah la nk tuka pn.huhu)

sarahhernyzar said...

comey pn. mah.. baju pn awesome.. kita baca ni pn tersenyum2 tgk gmbr pn. mah.. cant wait for my turn.. weehaaa~!!

Princess Feyqa said...

comelnyeee pengantin baru nie :)

dhiera said...

mekap tu cantik. not bad~

cik mah said...

teku butang:tq2...dah follow juga....

sya:hehehe...tq2...yeah..xpe2...boleh je mana2...cik lagi bgus..ewahhh..hehehe

sarah:tq2...hehe...senyum2 kan tgok gmbar orang kawin..terbayang2 diri sendiri..nnti sarah mesti lagi comey....

feyka:tq2...

dhiera:tq2...alhamdulillah...

LiNda said...

memang cntik pun mekap tu, sebab nmpak natural..mekap nikah elok yg natural..:)

cik mah said...

@LiNda

tq linda...lame linda menghilang..tau2 je muncul komen bnyak2...suka2..hehhe...aa..nmpk ayu2 gtu kan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...