Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, 28 February 2013

Putih lagi berseri....


 jeng2....salam 1 malaysia...ewah2...semngt pulak 1 malaysia...hehhehe...ni sudah beberapa bulan lamenya tersimpan didalam laci...sj beli awal...sbbnya n xpayh dah nk pk2..sementara ingt puan mah pun beli...puan mah merujuk pada inilah...

3D CREST WHITESTRIPS




puan mah beli dari kak kina yg ex-b2b yg sngt kreatif tu....klau yg berminat le r tgok kat fb kak kina ni...

so....puan mah nk tunjukkanlah buktinya yg puan mah dah berjaya menjadikan gigi puan mah putih lagi berseri tau...en suami pun...beli awal tp baru nk pkai..mmg terbukti hasilnya....jeng2...

xde lah pulak gmbar yg dekat2...hehe...ni pun jadilah..mmg le sengih2 lebar tau..xpayh risau2..



cumanya..rasa mcm gigi sensitif sikit lepas pkai...bila minum ais rasa sengal2 je..hehhee...tp 2 hari lepas tu okay je...

TQ

PUAN MAH





5 00 sudi berkongsi cerita:

NinaAz said...

Nina pun pakai jgk dulu. Tp xsempt habis. Sengal gigi. Huuuuu. Tp nampk beza walaupun sikit2. Hihi

orked violet @ SYA said...

berkesan kan! hehehe

Sya nk kene beli lg nih. sbb da Lbh 56 bLn. ps2 Sya consume coffee EVERYDAY. mmg xtahan Lame La kan..
hehehe

AyongAtikah Zaid said...

cik mah cite pasal whitestrip tp blh x nak ckp jth ati kat veil cik mah?Hehe...btw, cik mah start pkai whitestrip tu bila?Ayong pn ade, tp lom pakai lg...sj smpn dulu...hehe...

cha said...

mcm i kuat minum nescafe haih kene beli benda cmni. how much u?

cik mah said...

nina:aaa..samalah kita nina..xhbis pun..so ingt nk pkai sebulan 2 kali je....hehhe...bg habis juga kan...

sya:aaa...mmg kena beli tau...sgt bgus ye...cuma sengal2 sikit klau xbiasa...la suka coffee rupanya...

ayong:hahahahhahaa....veil???tq2...t cik mah review ye dear...ala cik mah masa betul2 14 hari lagi..tp xhbis pun pkai..hahahha...

cha:ooo kena juga ni pkai...xingt lah berapa dear...boleh tgok kak kina punya blog n fb ade...dlm rm100 ++ juga klau yg 14 punya lah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...