Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Monday, 18 February 2013

Tq adik comel !!!

selamat tgh hari...ni kes xsempat nk share sebelum mjlis..so gedik2 juga nk share lepas kawin....ni gara2 nana lah cik mah nk juga wat bnda ni walaupun biasa2 je...

n sbb ade lebih dari kertas untuk wat deko kat photobooth...

yg template bunga ni jgn tnya puan mah ye....puan mah main hentam je wat ni sndiri...xde amik mana2...guna sketch yg terhasil je..hehhehe...


then tekap2 bnyak2....


pastu gunting....



yg template ni pun amik kotak tisu yg dh habis...koyak sikit wat sketch n gunting..hahhaa..pemalas tol...


then dah sudah tu...p kedai aunty biasa kat gombak prima cari pearl biru....jumpa lekatkan ngan gam n jarum peniti...


jeng2...pilisterin tu pun recycle je dari yg masa bartunang dulu...dulu wat pengikat langsir..ni jadi bnuga untuk adik comel !!!!wat dua lapis bunga n gamkan...then ikat ngan riben pink..riben pink tu bsar sikit sebenarnya...belasah je lah...

siap!!!! mudah n ringkas..amik tuto ni dri nana...

esok baru kasi tgok gmbar adik comel ni pegang ye...sabr ye....

TQ

PUAN MAH

4 00 sudi berkongsi cerita:

NinaAz said...

Comeyyy puan mah. Gigih tul puan mah ni yeaaa. Cantik2

Amalina Ali said...

TQ Cik Mah sebab linkkan kat belog Nana.


:)

cik mah said...

nina:hehehe...tq2..masa yg ada digunakan sebaiknya...

nana:welcome nana...

Princess Feyqa said...

wah chomeeell!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...