Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 19 March 2013

boleh saja....


lagi cerita outdoor ye..hehhehe...bukan ape..di besut ni photographer bff sendiri kan..so snng n mestilah mmhami...bila2 n kat mana2 je pun le outdoor..hahhaa...so smbil2 lepas di tepian pntai tu..naik kereta nk p lokasi rahsia...tunggu nnti baru cerita pulak ek..hehhehe...lepas tu bff kata nk berhenti n amik gmbar dekat jalan...memandang xde kereta kat jalan masa tu...so kami pun mestilah gunakan peluang sbaiknya...



ade bunga tangan yg puan mah diy tu...suka2..walaupun comot2 gtu..hahaha...then tenggolok en suami ngan keronsang isteri kesayangan...sbb si isteri yg cerewet ni xsuka kerongsang yg diberi dari butik pengantin...amik ha..keronsang si isteri gedabak besar...en suami merelakan je..hahahha....pastu keris yg oklah...xla buruk pun....
still nk selitkan juga warna hijau..hahahha....xhbis2 lagi puan mah...


cepat2 kereta xde...terus pengantin lari2 itik kat tgh2..hahahha...suka2....suka pulak tgok veil n tudung tu,...tetiba je kan..hahaha


ni kira pose yg dah xde pose..hahhaha...kira mcm pose wajib tau...cantik manis t jgn lupa tau pose wajib ni..hahahha....


suka btol tarik2 ek en suami ni...bukan en suami yg tarik sebnarnya..isteri yg ganas lagi lasak ni yg menarik en suami..hahahhaa....masa ni ade kereta dari depan..so cepat2 je pose...hahhaha...seronok bila kena kelam kabut tau...


kasi zoom dekat sikitlah ek....

untuk tips cantik manis...kalau cantik manis nk yg santai2 je..xpayah plan nk pose mcm ne..biakan bnyk yg candid pun xpe kan..seronok n senyum simpul2 bila tgok...sbb kat k.l dah mcm skema..so kat kg nk santai2 je...xguna pun props kan..just bunga tgn...n diri sendirilah yg jadi props...n pastikan cantik manis sentiasa tersenyum tau...nama pun nk amik gmbar candid..so kenalah maintain cun..hahahha

cantik kawasan ni sbb dikiri kanan ade pokok2 yg menghijau....+ xde sampah sarap pun tau...suka2....alahai rindu pulak kat besut...bila nk balik kg ek??? hahahha...

oh ye..luper betul nk cerita bnda yg lama jadi teaser tu..kasut kawin puan mah...sorry2..akan disegerakan ye...eh ade ke ek yg nk tau..sibuk je semua bnda nk cerita..hahahha...sharing is caring..so kenalah sharing2...

TQ

PUAN MAH

5 00 sudi berkongsi cerita:

NinaAz said...

Cantik pose atas jalan. Kiri kanan pokok. Hehehe.

SarahSyafiq said...

syok tgk hijau2 sekeliling tu.hehe

Nursaila Norman said...

cantik :)
rindu nak ber'photoshoot' hehe :D

orked violet @ SYA said...

cantek nye cik mahhh!!! suke sangat songket! mmg kompem nakkk nnti! hikhik

Mimie Najib said...

betul..nak pose ni kena santai2..kadang yang santai tu lagi cntik.. =)

cantiknya songket purple.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...