Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Friday, 29 March 2013

Terharu....


entry petang hari sbbnya aktiviti ni pun petang2....hamboih...sekarng ni ikut masa...sj je...bg kelainan lah konon....alhamdulillah mjlis mmg berjalan lncar ngan cuaca yg sngt2 baik....mmg bertuah n bersyukur sngt2,....


dlm pukul 4.30 mcm tu dah start kemas dah...pukul 5.30 kot macam tu pengantin cabut p outdoor...so xsempat tolong kemas2...alasan nk lari..hahahha...

so..ade beberapa gmbar dari sepupu yg wat rasa terharu sngt bila tgok..terus rasa nk wat entry penghargaan....

seperti biasalah kan..lepas mjlis mesti ada smpah2...so kenalah bersihkan jalan raya yg dah guna tu....


serius suka ngan gmbar ni....nmpak klcc tu...ngan khemah2 ade scallop lagi..mmg suka tgok scallop..ntah kenapa xtaulah....mmg kemas sngt khemah ni...scallop xdelah smpai terjuntai2..menggangu nk jalan kat tepi ke ape..mmg hebat n bgus...



ni pulak khemah kecil yg kat dlm untuk candy buffet tu,...tgok entry ni ek klau2 nk tgok lah..hehehhe...xdelah scallop ye..jgn nk melampau teruja ngan scallop ...hehehe


ni lah yg wat terharu ni...ni adalah sepupu puan mah..mak pada pengapit cilik tu...mak amani...

tgok2..lebh terharu...mmg sngt2 ikut tema okay...biru pink....suka btul ngan bj kak iza ni....terima kasih kerana membersihkan kawasan khemah n halaman....



tgok2...itu pulak pakteh berganding bahu membersihkan bersama2....alhamdulillah semua sngt2 ringan tulang tolong  mengemas...blik2 je tgok semua dah bersih n tunggu pengantin bersiap2 untuk sesi buka hadiah je...ini dah diceritakan ye..kat sini n sini..yg xde dlm gmbar jgn sedih2 ye sepupu2 n sedara2...sbbnya ni je kameraman/sepupu amik gmbar..hehehhe..so ni jelah yg boleh letak...tp tau...semua mmg sngt2 mmbantu....

alhamdulillah...impian nk tgok khemah scallop2 tu tercapai n dihasilkan ngan jayanya oleh 

TQ

PUAN MAH

3 00 sudi berkongsi cerita:

orked violet @ SYA said...

best La cik mah.. sume pon together time kenduri. best2!

FarizAtie said...

seronok!!

NinaAz said...

Pn mah. Jom join. Smpai 1 may. Sempena hari buruh. Haha. Senang jea. Juz komen kat entry tu. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...