Free blog design by Louise Franks {Blog} Designs. Digiscrapping elements by Louise Franks{Digiscrapping} Designs.»

**Kawan baru**

hari demi hari yg indah...

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, 12 March 2013

Selitkan sikit...

chak!!!!kasi terkejut pagi2 ni...
isnin ke selasa ke  je jadi malas...kena terpisah sementara ngan en suami tersayang..hahahha...mengada je kan...

so..pagi2 ni teringat yg ade dua bj rupanya masa majlis bertandang...bj yg pernah diceritakan tu....kira mcm hadiah dari kak mah pengantin tu...kawan pada mama en suami.cerita mjlis resepsi ada yg tertangguh..maaf ye..akan disegerakan...

puan mah xla minat sngt ngan bk ni sbb agak serabut...tp dah diberikan pkai..so pkai jelah..itu pun pkai kat dlm rumah je...lepas outdoor kat luar ngan bj songket tu...

xde bnyk gmbar...shawl tu beli kat nilai..ala yg halfmoon tu RM30 je....giler murah kan...veil???xpyahlah..mlas dah masa ni...tempek je crown sikit...hahahha...

  
xtau nk pose bgaimana...so main belasah je..xsmpai setengah jam pun pkai bj ni..heheh


itu die en suami yg ensem...hahhaha..segak sngt pulak tgok..mcm nk p keje opis je..p opis pun xgini..mana ada tie bgai ni..hehehe...sepatutnya kot yg diberi xcantik sngt...eh kali ni cantik pulak n labuh...n sesuai ngan en suami...



bj ni wat puan mah mcm gemuk sngt pulak..hahahahha...padahal mmg dah makin2 dipam2 dah ni...diet? xde lagi dlm kamus hidup..apakah ia perlu dimasa sekarang ni???


itu kasut yg sma pkai masa nikah n masa pkai bj songket n masa pkai bj malam berinai..hahahha...amik ha...giler kedekut lah nk beli kasut...bnyk2 pun puan mah mana pkai...tu safety boot tu yg menanti hahahha...


sekian sudah gmbarnya...hnya beberapa keping menjadi pilihan tatapan cantik manis...overall bj ni okay...xla mcm baju songket kena sembur2 minyak wangi..kena bertungkus lumus menjahit..hahahaha...

sampai cn dulu ye..kita jumpa esok2 pulak...ingt nk review kasut..sbar ye...

TQ

PUAN MAH


6 00 sudi berkongsi cerita:

missGogreen said...

heeee...xpe puan mah..kasut tu org xnmpk sgt..bkn kedekut,tp jimat...

Alyn said...

Beseri betul puan mah kita :)

merahitujambu said...

buat dlm rumah je ke outdoor?heheh..x sbr nk tgok gambar lain'

*kad dh sampai?

♥ Chacha said...

cantik la cik mah.. Pengantin pakai ape pun cantik yunk. Ibu selalu cakap mcm tu.. hikhik

alalala kasut tu okey lagi. Cha ni kasut hantaran tunang pakai kasut untuk nikah, malam berinai. haha. gila jimatt

cik mah said...

missgogreen:aaakan..btul tu....bukan buruk pun..masih cantik sngt pun lagi...hehehe

alyn:tq dear...

merah:pkai bj ni kat rumah je..malas dah nk p luar..hahhaha....alamak...xcek pulak dah smpai belum....t cik mah tgok ek...mcm x je lagi...

chacha:aaa...btul tu kan..apa2 pun pengantin tetap cantik...oh yeker...wawa...ni lagi bgus...cik mah masa tunang dulu xde pun kasut2..pkai je kasut konvo..hehehe

Mimie Najib said...

rajinnya dok posing sakan..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...